Tak for lort...Røvrendt.. {{forumTopicSubject}}
Da mig og min kæreste fyttede ind her, var vi så flinke (efter et par mdr) at låne mit grafikkort ud til en "nabo"'s mand.
Her for 2 mdr siden flyttede de så herfra.. Og de mente så ikke lige at de skulle aflevere det tilbage.. Nå, men for ca. 1 mdr siden meddelte jeg hende så at nu skulle jeg altså bruge det, så hun måtte godt lige sende det tilbage.. Det blev manden sur over!
Dagene gik, og der skete ikke en skid. Jeg meddelte så at de godt snart måtte sende det... Der skete stadig intet..
Efter 2 uger måtte jeg sige til dem at enten sender de det eller også indbetaler de 1000 kr til min konto, som grafikkortet har kostet.
Så fik de pludselig travlt... Med at lyve...
Nu var det sendt. Det er over en uge siden nu..
Så nu må jeg selv vente til jeg har 1000 kr i overskud til at købe det.. Tak for lort!
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
nov 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 613
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 154
Willemoes !: Virkelig noget øv med sådan en nabo
Jeg lånte en gang en dvd til min daværende svigermor. Først kunne hun ikke finde filmen (okay, det kom ikke bag på mig når det var hende, hun var god til at få ting forputtet :)) Da hun så fandt den og afleverede den var den så ridset, at jeg smed den direkte ud, den var uspillelig
Dette har lært mig ikke at låne til ud som ikke kan undværes.
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.870
Mon ikke, hvis du bliver ved med at presse på, at du får det?
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
Er der nogen der ved, om man reelt kan gøre noget som helst, når man selv har overdraget sine ting til en anden? Jeg datede for nogle år siden en fyr, som var meget hjælpsom og ville spile mine LPer over på cd for mig. Jeg samlede så mine ca. 40 yndlingsskiver og gav ham med hjem, efter en tid stoppede vi med at ses og siden har jeg ikke set noget til mine plader. Det ville jo være meget fedt, at få dem tilbage
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 618 Svar: 3.633
Så kan det være de får travlt, når politiet er med på banen.
Det gjorde min søster, da hun havde solgt en hvalp, som de aldrig fik pengene for. Og pludselig fik de leveret hvalpen tilbage. Min søster havde jo papirene på hvalpen.
nov 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 613
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 1.869
De påstår jo det ER sendt, og påstår så at det er gået tabt i posten.. Så kan jeg jo ikke gøre en skid..
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 154
De må jo have en form for kvittering/bon
Tak for lort...Røvrendt..