{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

Tak for lort...Røvrendt.. {{forumTopicSubject}}

Da mig og min kæreste fyttede ind her, var vi så flinke (efter et par mdr) at låne mit grafikkort ud til en "nabo"'s mand.

Her for 2 mdr siden flyttede de så herfra.. Og de mente så ikke lige at de skulle aflevere det tilbage.. Nå, men for ca. 1 mdr siden meddelte jeg hende så at nu skulle jeg altså bruge det, så hun måtte godt lige sende det tilbage.. Det blev manden sur over!

Dagene gik, og der skete ikke en skid. Jeg meddelte så at de godt snart måtte sende det... Der skete stadig intet..

Efter 2 uger måtte jeg sige til dem at enten sender de det eller også indbetaler de 1000 kr til min konto, som grafikkortet har kostet.
Så fik de pludselig travlt... Med at lyve...

Nu var det sendt. Det er over en uge siden nu..

Så nu må jeg selv vente til jeg har 1000 kr i overskud til at købe det.. Tak for lort!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak for lort...Røvrendt..
  • #1   19. apr 2011 Tja det er så derfor jeg heller ikke låner noget som helst ud til andre...............

  • #2   20. apr 2011 Hva siger din kæreste egentlig? Det er jo ham der er blevet bestjålet. Finder han sig bare i det?

  • #3   20. apr 2011 House: Som jeg læser det er det Willemoes' eget grafik kort.


    Willemoes !: Virkelig noget øv med sådan en nabo smiley


    Jeg lånte en gang en dvd til min daværende svigermor. Først kunne hun ikke finde filmen (okay, det kom ikke bag på mig når det var hende, hun var god til at få ting forputtet :)) Da hun så fandt den og afleverede den var den så ridset, at jeg smed den direkte ud, den var uspillelig smiley

    Dette har lært mig ikke at låne til ud som ikke kan undværes.


  • #4   20. apr 2011 Hvor klamt - Jeg hader den slags mennesker! :o/
    Mon ikke, hvis du bliver ved med at presse på, at du får det?


  • #5   20. apr 2011 Ihh det er så irriterende sådan noget, især når i bare har været venlige overfor dem. Jeg håber ikke, det vil få jer til at lade være med at hjælpe en anden gang. Heldigvis er det jo ikke de fleste, der opfører sig sådan.

    Er der nogen der ved, om man reelt kan gøre noget som helst, når man selv har overdraget sine ting til en anden? Jeg datede for nogle år siden en fyr, som var meget hjælpsom og ville spile mine LPer over på cd for mig. Jeg samlede så mine ca. 40 yndlingsskiver og gav ham med hjem, efter en tid stoppede vi med at ses og siden har jeg ikke set noget til mine plader. Det ville jo være meget fedt, at få dem tilbage smiley


  • #6   20. apr 2011 Hvis du kan bevise det er dit, ville jeg politi melde sagen.
    Så kan det være de får travlt, når politiet er med på banen.

    Det gjorde min søster, da hun havde solgt en hvalp, som de aldrig fik pengene for. Og pludselig fik de leveret hvalpen tilbage. Min søster havde jo papirene på hvalpen.


  • #7   20. apr 2011 Ja det stod der vist også. Men hva siger HAN til det. Kan han ikke tage hen og ''overtale'' tyvene til at levere tilbage?

  • #8   20. apr 2011 Ja det er mit grafikkort, og min kæreste er rasende.

    De påstår jo det ER sendt, og påstår så at det er gået tabt i posten.. Så kan jeg jo ikke gøre en skid..


  • #9   20. apr 2011 Du kan kræver at de kan dokumentere, at det er sendt.

    De må jo have en form for kvittering/bon smiley


Kommentér på:
Tak for lort...Røvrendt..

Annonce