464 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Sove i sengen!! Hjælp Sove i sengen!! Hjælp

Hey HG ..
Nå lige siden jeg fik Zupra (min ældste hund) har han sovet i sengen, og har tit haft problemer med ham når jeg har haft en veninde sovende, for han vil helt op i mellem os og sove, og problemet er at jeg virkelig skal blive sur på ham før han går ned, hansmutter ikk bare ned når jeg stille og roligt ber ham om det, MEN nu har jeg jo fået en lille hvalp mere, og han har også sovet i sengen de 2 dage jeg har haft ham, men så er det jeg vil høre jer, er det det rigtige tidspunkt at lukke dem begge ude fra soveværelset? vil zupra måske give clinton skylden for han ikk må sove i sengen? for første dag var han virkelig jaloux men det er blevet meget bedre bare på de 2 fage jeg har haft ham..
Nogle der har været det samme igemmen som har lidt tips? På forhånd tak!

Kilde: Dyrenes Beskyttelse
Redder reveunge i net
Redder reveunge i net
Slå lyden til
00:00
/
02:11
LIVE

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• En lille panel skal males 205 kr.
  • Opsætning af 4 rulle gardiner 1.500 kr.
  • Udluftning af gulvvarme 500 kr.
  • Rengøring af Lejlighed/Værelse 1.500 kr.
  • Utæt dør/dør binder 1.500 kr.
  • Ophæng af gardiner og fladskærm 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sove i sengen!! Hjælp
  • #1   30. jan 2007 Zupra vil ikke gi clinton skylden som sådan, hvis de bliver lukket ude af sovvær. begge 2. Hvi nu kun du havde hvalpen i sengen, og zupra ude af sovværelset, så var det lidt andet. Jalosi mellem hunde fungerer ik helt sådan.

• #2   30. jan 2007 Annika -- Ok mange tak, har bare været lidt nervøs omkring det

• #3   30. jan 2007 Men har jo kun haft hvalpen i to dage, kan jeg godt bare lukke ham inde i et andet lokale og lukke døren? der er jo ikk rigtig andre måder at lære det på?

• #4   30. jan 2007 Synes det er dejligt du tænker over sådanne ting :0)

Jeg er sikker på, at bare reglerne er ens så "laster" den ældre ikke den yngre. Så bare ned med dem begge ;0)

• #5   30. jan 2007 Hvis Zupra har accepteret ham, så vil han sandsynligvis finde tryghed og trøst i ham.Hvis han hyler og er ked af det kommer også lidt an på Zupra, for hvis han lægger sig roligt til at sove, så gør hvalpen det med al sandsynlighed også.

• #6   30. jan 2007
    My Dog Is My Best Friend : Så hopper Zupra helt sikker opi sengen og så skal jeg til at skælde ud osv. og så når jeg falder i søvn så hopper han bare op, og hvalpen vil hele tiden prøve at komme op, og en lille hvalp der meget gerne vil op i sengen er der jo ingen der kan holde ud at se på smiley

janie F : Tusind tak smiley
    Annika C : det har du nok ret i, hvalpen har det bare med at være lidt efter zupra, altså nappe ham hele tiden og zupra for sq lidt stress af ham smiley

• #7   30. jan 2007 Kan du ikke sætte en børnelåge op så de stadig kan se og høre dig i soveværelset, men ikke komme ind?

Jeg kan huske min første tid med Kayser, han kom ikke i sengen, men de første 3 uger sov jeg med en hånd på ham mens han lå på gulvet ved siden af =)

• #8   30. jan 2007 Kenni>>
    Vi har fra starten sagt at hunden ikke måtte gå i sengen og det tog lidt tid at få ham til at affinde sig med. I starten prøvede vi at holde ham helt ude af soveværelset, men det lykkedes ikke, da han pev og hylede konstant... Ikke så smart i lejlighed smiley
    Nu sover han enten lige uden for den åbne dør til soveværelset, eller inde under sengen - ALDRIG oppe i sengen smiley
    Gjorde det samme som Nina, med at give ham en "trøste-hånd" den første uges tid, mens han lå på gulvet ved siden af smiley

Held og Lykke
    Scotty, Lea og Henrik

• #9   30. jan 2007 Nina : Jo det ville måske være en ide men en børne låge, min han hund har bare sovet i sengen siden jeg fik ham så kan bare forestille mig at han ville sætte sig ned og klynke ude for an, men det ville han sikkert også gøre med en lukket dør..
    Lea og Henrik : Har på fornemmelsen at de begge to også vil klynke som sindsyge, og jeg bor på 3. smiley så der skal nok komme lidt klager heh

• #10   30. jan 2007 kenni, nu ved jeg ikke hvordan din opgang er. Men da jeg boede i lejlighed var der nogle af verdens sureste naboer i blandt ;0)

Når jeg skulle noget med min hund, jeg vidste kunne give dem chancen for at klage, lavede jeg rigtig pæne sedler om problemet, hvad jeg ville gøre ved det, eventuelle "bivirkninger for naboer samt en bøn om at bære lidt over med os, og smed ind til hver enkelt, samt tapede op i opgangen på hver etage.

Aldrig fik jeg en klage. De var lige sure men ingen klager...........

• #11   30. jan 2007 møffe vil også sove i sengen .. hvis jeg prøver og få ham ned så bliver han bare 10 kilo tungere !! men han ligger heller ikk i vejen for mig .. han tror han er en skøde hund !!

Kommentér på:
Sove i sengen!! Hjælp

Annonce