Sove i sengen!! Hjælp Sove i sengen!! Hjælp
Hey HG ..
Nå lige siden jeg fik Zupra (min ældste hund) har han sovet i sengen, og har tit haft problemer med ham når jeg har haft en veninde sovende, for han vil helt op i mellem os og sove, og problemet er at jeg virkelig skal blive sur på ham før han går ned, hansmutter ikk bare ned når jeg stille og roligt ber ham om det, MEN nu har jeg jo fået en lille hvalp mere, og han har også sovet i sengen de 2 dage jeg har haft ham, men så er det jeg vil høre jer, er det det rigtige tidspunkt at lukke dem begge ude fra soveværelset? vil zupra måske give clinton skylden for han ikk må sove i sengen? for første dag var han virkelig jaloux men det er blevet meget bedre bare på de 2 fage jeg har haft ham..
Nogle der har været det samme igemmen som har lidt tips? På forhånd tak!
maj 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.513
okt 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 53 Svar: 623
okt 2005
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Jeg er sikker på, at bare reglerne er ens så "laster" den ældre ikke den yngre. Så bare ned med dem begge ;0)
maj 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.513
okt 2005
My Dog Is My Best Friend : Så hopper Zupra helt sikker opi sengen og så skal jeg til at skælde ud osv. og så når jeg falder i søvn så hopper han bare op, og hvalpen vil hele tiden prøve at komme op, og en lille hvalp der meget gerne vil op i sengen er der jo ingen der kan holde ud at se på
janie F : Tusind tak
Annika C : det har du nok ret i, hvalpen har det bare med at være lidt efter zupra, altså nappe ham hele tiden og zupra for sq lidt stress af ham
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.199
Jeg kan huske min første tid med Kayser, han kom ikke i sengen, men de første 3 uger sov jeg med en hånd på ham mens han lå på gulvet ved siden af =)
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 544
Vi har fra starten sagt at hunden ikke måtte gå i sengen og det tog lidt tid at få ham til at affinde sig med. I starten prøvede vi at holde ham helt ude af soveværelset, men det lykkedes ikke, da han pev og hylede konstant... Ikke så smart i lejlighed
Nu sover han enten lige uden for den åbne dør til soveværelset, eller inde under sengen - ALDRIG oppe i sengen
Gjorde det samme som Nina, med at give ham en "trøste-hånd" den første uges tid, mens han lå på gulvet ved siden af
Held og Lykke
Scotty, Lea og Henrik
okt 2005
Lea og Henrik : Har på fornemmelsen at de begge to også vil klynke som sindsyge, og jeg bor på 3.
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Når jeg skulle noget med min hund, jeg vidste kunne give dem chancen for at klage, lavede jeg rigtig pæne sedler om problemet, hvad jeg ville gøre ved det, eventuelle "bivirkninger for naboer samt en bøn om at bære lidt over med os, og smed ind til hver enkelt, samt tapede op i opgangen på hver etage.
Aldrig fik jeg en klage. De var lige sure men ingen klager...........
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 388
Sove i sengen!! Hjælp