Kørte galt - UPDATE ! {{forumTopicSubject}}
Ja her er tråden jeg skrev i nat, hvor Jeg, min kæreste Jannik og min elskede hvalp Nala var med i ..
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=75621
Jeg kan nu fortælle at Nala er helt frisk, hun er ikke længere bange, og hun sjat tisser heller ikke mere..
Hun er legeglad og virker som om intet er sket.. GUDSKELOV!! Ville ikke kunne klare hvis hun gik ned den stakkel! ..
Jeg er desværre blevet mere rystet og chokeret, jeg lå og græd hele natten, og har ikke rigtig kunne lave noget..
har det rigtig skidt, og maven er begyndt at blive en smule øm, men det er bare pga. jeg er rystet (Siger min svigermor som er læge) ..
Jannik har det derimod godt nu, han er sammen med en ven da han vist havde brug for det..
Men han kommer hurtigt tilbage igen, da han ikke vil efterlade mig..
Tror jeg har brug for at snakke med min psykiater en gang mere, før næste aftale ..
Men ville lige fortælle hvordan det går..
Jeg regner med at sætte et billed ind eller to af vores ødelagte Skoda, hvis nogle vil se..
Vi fik den trukket hjem i dag nemlig..
mvh Annette.. (Bare kald mig Mini)
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 30 Svar: 233
Jeg synes ihvertfald, at der er stor forskel på at tale med psykiater og psykolog. men har jo også kun talt med få af hver.
Jeg håber, at du får det bedre!!!!!
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
men det er altid forfærdeligt når det sker. Har selv prøvet....
Men god bedring til dig......
dec 2006
Følger: 33 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 4.297
Sarah - Jeg går til psykiater i forvejen, pga. jeg har haft en depression efter jeg mistede en veninde i en bilulykke, og fordi jeg ikke fik hjælp udviklede det sig til at jeg blev psykisk syg, så er nu på medicin!
Derfor jeg vælger min psykiater..
dec 2006
Følger: 33 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 4.297
Jeg har fået af vide af lægen( og svigermod) at jeg skal lave noget, så ikke mine arme eller nakke bliver ømme, ..
og når jeg nu elsker at lave sådan noget, vil jeg emeget meget gerne stadig ..
Vi holder meget øje, og svigermor tjekker mig og min mave hver dag for at holde øje med om det bliver alvorligt .. !
Og nala tjekker hun også, selvom hun ikke er dyrlæge, men hun ved da noget om det..
Puha, den ulykke, hvor var den henne?
nov 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 131 Svar: 1.082
Lægger du billeder ind af bilen så gør jeg også ... så kan vi bytte ;o)
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.884
Du har da også være uheldig, Annette...
Jeg har (heldigvis) ikke selv været med i en bilulykke (7-9-13), men nogle bekendte kørte galt for mange år siden.. Chaufføren døde og de to piger kom til skade, den ene fik brækket et ben, den anden var det noget mere alvorligt med.. Men hun overlevede uden de store mén, af hvad jeg ved..
Pas på jer selv og få snakket om det.. Og god ide at kontakte din psykiater!
Kørte galt - UPDATE !