798 visninger
|
Oprettet:
Sygdom {{forumTopicSubject}}
Er jeg den eneste som tager alt sygdom til mig pt? Influenza i december, omgangssyge i januar og nu igen. Er ved at være en anelse træt af det:(
feb 2018
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 96
Og for første gang er jeg en af dem der ikke er bleve syg, hverken i december eller den her omgangssyge der har kørt længe efterhånden.
Min bofælle har været ramt begge gange, og meget af min omgangskreds. Jeg bliver ved med at fortælle mig selv at det er alle de gode gåture/legeture med hvalpen der styrker mit immunforsvar
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.756
Skulle jeg være lidt skidtmads en morgen, så plejer jeg at nuppe et par kodimagnyler og en kop stærk kaffe. Med stærk menes, at den er så heftig, at den er stadiet lige før fast form aka pund til pund
Efter den mis-/behandling af kroppen spiller klaveret igen
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.756
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.778
apr 2017
Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 971
fedt når man har vinterferie, og kæresten er begyndt på arbejde igen -,-
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.778
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 277 Svar: 8.764
Hvor må det dog bare være frustrerende altid at rende ind i diverse dårligdomme
God bedring til jer der er syge
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.017
Lidt snotnæse og forkølelse jovist, men ikke rigtig influenza.
Men jeg kan huske det første år jeg jobbede på apoteket, det første halve år var on off sygemelding. Og hold op man har dårlig samvittighed. Heldigvis tog min arbejdsplads det pænt. Deres holdning var at der er ligesom en pakke man skal igennem før kroppen står imod...
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.023
I december havde jeg influenza og januar maveinfluenza... så meget for vanvittigt godt immunforsvar
Manden tog december så slemt at han kom til læge med antibiotika til en kold lungebetændelse der strakte sig ind i januar. Blev rask og i starten af februar lagde han sig igen og måtte retur til læge efter hjælp til bihulebetændelse.
Vi starter op med en d vitamin pille herhjemme i håb om det hjælper til vi rammer foråret og noget sol.
Sygdom