min tur: engelsk hjælp! (pinligt) {{forumTopicSubject}}
hjælp til engelsk :S hjælpe mig?
Hej venner! Så er det sku blevet min tur til at få hjælp til engelsk enu engang .. Det er virkeligt pinligt, men jeg har brug for jeres hjælp én sidste gang. har en ven som ikke er dansker. Derfor snakker/skriver vi på engelsk. Men snart har han fødselsdag, og jeg skal skrive et fødselsdags kort til ham. Vil I ikke være sød at oversætte det til engelsk? please? Fordi jeg kan ikke få det til at lyde godt, og det går helt i kaos for mig :S føler mig rigtig dum, men håber at der er nogle søde mennesker der gider hjælpe. JEG GIVER BELØNNING, hvis I vil have det (stemme I dine udf. og karakter) :
"Idag skal du rigtigt fejres! Hjerteligt tilykke. Jeg ved ikke hvornår du modtager dette brev, men du skal bare vide at jeg bestemt ikke har glemt en af de vigtigeste dage på året: d. 9 Januar. - Din fødselsdag. Jeg håber at du får en rigtig god dag, med en masse gode oplevelser. Jeg ønsker dig også et rigtigt godt nytår. Jeg håber at dette år (2007) vil blive noget helt specielt for dig. Men hvis du nu alligevel sku få nogle problemer, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Husk på at jeg altid vil være der for dig.
Knus og søde tanker fra.."
på forhånd maaange tak! forsat god aften !!
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
Tror du så ik at det bliver mere og mere tydeligt at nogen ting får du andre til at skrive for dig - ?
Hvad med at prøve - og så send din prøve herind - og få det rettet lidt til - det skal vel også helst være DINE ord og din sjæl der er bag sådan en hilsen - eller ?????????
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.881
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.881
apr 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 39
Men i må selv om, om i vil hjælpe mig. Ville ellers være glad men, i vælger..
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.578
Men hvorfor gør du ikke brug af at få rettet dit eget forslag det ville da være at foretrække.
/ Trine
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 514
har søgt venskab, så sender jeg det færdige resultat til dig når jeg lige har skrevet det
Maria.
min tur: engelsk hjælp! (pinligt)