{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

Alice B
Alice B
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 64

Løbe med Engelsk Bulldog {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Har lige et spørgsmål, vil gerne ud at løbe en kort tur idag, og vil høre om jeg må tage min Engelske Bulldog med (1 1/2 år), det vil foregå i trav (for hunden selvfølgelig:))

Og vil nok vare 20-30 min med en halv million pauser..

Da jeg har rygerlunger der batter vil det blive en stille og rolig tur.. Tror I at hun vil kunne klare det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbe med Engelsk Bulldog
  • #1   2. feb 2009 Det ville den godt hvis den altså er bygget til det...
    Der er nogle af dem der ikk rigtigt kan tåle det så de for tunge og sådan...

kender en som har en som er Mp,er han løber med sin hverdag og det har han gjordt i 6-7 år nu og der er betsemt ikk noget men som sagt det ikk alle der kan holde til det..

• #2   2. feb 2009 Hih - med mit kendskab til engelske buldogge tager jeg hatten af for dig, hvis du overhovedet kan få den til at løbe med smiley

• Alice B
    Alice B Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 64
    #3   2. feb 2009 Tror at hun er i samme form som mig, vi bliver normalt forpustede samtidig, så det er sådan ca. hver 40ende meter. Men hun er ret atletisk, så tror at jeg vil prøve mig med en lille tur idag, med masser af pauser:)

• #4   2. feb 2009 Normalt er EB ikke en race man løber med, da man kan udmattte sin EB til den dør af overanstrængelse. Så hvis du vælger at løbe med den, skal du være meget obs på dens dignaler.

• #5   2. feb 2009 Eva C - kan kun tilslutte mig din holdning + det IKKE er noget man skal gøre når det er sommer og varmt.

• #6   2. feb 2009 Alice B - du skal passe på med det....

• #7   2. feb 2009 Når jeg skal ind til byen med møffe sidder han altid i sin cykelvogn, men på hjemvejen er der en stor bakke hvor han er for tung at cykle med i vognen. Der løber han altid ved siden af mig på cykel og det er ham som bestemmer tempoet....... Det går pænt stærkt, jeg har svært ved at følge med ham. Det er ikke nogen lang løbetur, men han elsker det og er totalt glad bagefter. Han puster og stønner men har det godt. Det skal dog også lige siges at når jeg går tur med han er der næsten altid 5 min løb sammen med mig over i parken, så han er van til at løbe og han er i god form.
    Så jeg vil også mene at det kommer an på din hunds fysik, er han overvægtig (som 90% af alle bulldogs er ifølge mig) så lad vær.

• #8   2. feb 2009 Alice - han er kun 1½ år, så vent 1-1½ år med det, så du er sikker på ikke at skade ham....

Kommentér på:
Løbe med Engelsk Bulldog

Annonce