{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

engelsk bulldog og dovenskab {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg jo skrevet til en del herinde, at engelske bulldogs ikke nødvendigvis er dovne og vores pragteksemplar(!) af en han på 11 mdr. bestemt ikke er det.. Dette vil jeg gerne tage lidt i mig igen smiley
det rigtigt han kan løbe så stærkt, at hans ben faktisk helt forsvinder, han kan lege i timevis med andre hunde og med os, og han ellsskkeeer, hvis vi vil "slås" med ham.. dvs. rulle ham på ryggen og drille ham så siger han de vildeste lyde smiley sove og ligge stille- det er ikke noget han gider andet end om natten!! Og når mor og far og storesøster queen (vores amstaff som tilgengæld er putte dronning i stor stil, hun flytter sig ikke fra sofaen med mindre hun skal ud og gå, eller der kommer gæster e.lign. ) gerne vil sove længe (til mere end kl 6) er han utilfreds og trisser rundt og fjoller med sig selv.

meeen men men når vi er på vej hjem fra gåtur og vi vil følge stien rundt om legepladsen eller andre steder så nægter(!!!) han, planter potterne og måsen godt og grundigt i jorden. niks no way om vi kan få ham til at gå de ekstra meter, der er ved, at gå udenom når man kan skyde genvej og gå igennem legepladsen/græsplænen mm.
Lideledes når han er ude i haven og jeg kommer og kalder på ham, fordi han skal ind, så kan han sidde 2 meter på terrassen foran mig, bare og stirre dumt.
Jeg bliver tit (for det meste) nødt til, at gå ud og give ham et par små start skub.

Nogle gange når han fortryder han er på vej ned fra trappen, sætter han sig bare ned og bliver sættende også gerne en halv time før han tar sig sammen og bestemmer sig for om han vil op eller ned.
ligeledes vil han jo gerne følge mor i røven hele dagen, men han har fundet ud af, i stedet for at gå med mor ned af trappen for, at gå op igen 5 min efter. så går han 3 -4 skridt ned af trappen, så kan han lige se mig, holde øje med hvad jeg laver og om jeg kommer op igen.
Gør jeg det, vender han bare om og gør med tilbage op af trappen, ellers når han har bestemt sig for, at mor bliver nedenunder så kommer han ned til mig.

Dette er da verdensklasse dovenskab!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  engelsk bulldog og dovenskab
Kommentér på:
engelsk bulldog og dovenskab

Annonce