fejlkøb af foder, kan det mon bruges? {{forumTopicSubject}}
halløj alle i skønne mennesker
herhjemme fodre vi jo med kornfri tørfodder, fra lidt forskellige mærker, som kingsmoor, essientiel osv. og så rå fodre vi, men tiden kom til vi skulle have noget nyt tørfoder!
jeg køber som regel ret store mængder ind, og i går faldt jeg så over nogle tilbud på kornfrit fra kingsmoor og andre mærker jeg før har brugt, der har blandede smage som jeg tænkte jeg ville prøve et par sække af..
Coco er jo ret kræsen og har brug for lidt varation i foder også derfor jeg skifter mellem mærker.
men i min hast og jag endte jeg med at købe Iceland (med korn) og står nu med 24 kg af det...
har aldrig prøvet iceland før, heller ikke kornfri og aner ærlig talt ikke om det overhovedet er godt foder..
jeg regner med uanset hvad at købe noget andet!
men tænkte hvis fodret var ok at så ville jeg blande det op med kornfrit til poserne var tomme, eller bruge det som foder til de hunde som kommer her i dagplejer, feriepasning osv?
så nogle der kender mærket eller fodret og kan fortælle noget om det?
er det noget værd?
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.206
Jeg vil indrømme, at her var det blevet returneret - man har jo lov til at fortryde.
mar 2016
Følger: 11 Følgere: 208 Hunde: 5 Emner: 56 Svar: 1.473
altså Uffe er nok den eneste med sart mave herhjemme, så ved ærlig talt ikke hvordan han ville reagere på korn..
men tænker det nok bare er bedre at retunere det og købe noget nyt
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
Jeg ville ikke fodre med det foder der.
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
mar 2016
Følger: 11 Følgere: 208 Hunde: 5 Emner: 56 Svar: 1.473
dog hvis det ikke kan betale sig
så uanset hvad har jeg det foder vi plejer og så må de sække enten smides ud eller blandes i, måske blive brugt som godbidder?
for kan godt se de ikke umildbart indeholder noget imponerende!
Ift. Uffe så plejer hans mave at reagere på korn foder, vi har jo haft special foder fra dyrlægen da det førhen har været rigtigt øv, men måtte skifte tilbage til kornfrit fordi han skider sindssygt meget på foder med korn, det er stabiliseret nu, så vil helst ikke genere hans mave!
også derfor jeg var lidt i tvivl med fodret, det var jo ikke liiiigee det jeg ville have, men sommetider har jeg for travlt med at klikke og bestille at jeg tydeligtvis ikke får tjekket hvad jeg har lagt i min kurv
ved mange af mine "passe børn" får foder som pedigree og mad fra superbrugsen og sådan.. så ved ikke om de ville mærke den store forskel med det her? for så bruger jeg bare det til dem, og mit normale til mine egne, så går der heller ikke til spilde!
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
fejlkøb af foder, kan det mon bruges?