{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

fejlkøb af foder, kan det mon bruges? {{forumTopicSubject}}

halløj alle i skønne mennesker smiley

herhjemme fodre vi jo med kornfri tørfodder, fra lidt forskellige mærker, som kingsmoor, essientiel osv. og så rå fodre vi, men tiden kom til vi skulle have noget nyt tørfoder!

jeg køber som regel ret store mængder ind, og i går faldt jeg så over nogle tilbud på kornfrit fra kingsmoor og andre mærker jeg før har brugt, der har blandede smage som jeg tænkte jeg ville prøve et par sække af..
Coco er jo ret kræsen og har brug for lidt varation i foder også derfor jeg skifter mellem mærker.

men i min hast og jag endte jeg med at købe Iceland (med korn) og står nu med 24 kg af det...

har aldrig prøvet iceland før, heller ikke kornfri og aner ærlig talt ikke om det overhovedet er godt foder..

jeg regner med uanset hvad at købe noget andet!

men tænkte hvis fodret var ok at så ville jeg blande det op med kornfrit til poserne var tomme, eller bruge det som foder til de hunde som kommer her i dagplejer, feriepasning osv?

så nogle der kender mærket eller fodret og kan fortælle noget om det?
er det noget værd? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fejlkøb af foder, kan det mon bruges?
  • #2   20. jul 2017 Ca. 80 % af foderet består af majs, ris, hvede og roesnitter, så er der 20 % kød tilbage, kvaliteten er ukendt.
    Jeg vil indrømme, at her var det blevet returneret - man har jo lov til at fortryde.

• #5   20. jul 2017 kan absolut godt se hvad i mener med at retunere det! det er dælme ikke megt kød der er i!

altså Uffe er nok den eneste med sart mave herhjemme, så ved ærlig talt ikke hvordan han ville reagere på korn..
    men tænker det nok bare er bedre at retunere det og købe noget nyt smiley

• #6   20. jul 2017 Korn er fint ved sart mave, så det skal du ikke være bange for. Det er højt kødindhold, som sarte hunde ofte reagerer kraftigt på. Det meste specialfoder til dårlig mave er lavet af ris, korn og meget lidt kød.
    Jeg ville ikke fodre med det foder der.

• #7   20. jul 2017 Hvis det på nogen måde kan betale sig at returnerer... Koster det ikke kassen i forsendelse?

• #8   20. jul 2017 jeg ringer til dem i morgen og høre hvad det ville koste at sende tilbage, for ved det faktisk ikke.

dog hvis det ikke kan betale sig
    så uanset hvad har jeg det foder vi plejer og så må de sække enten smides ud eller blandes i, måske blive brugt som godbidder?

for kan godt se de ikke umildbart indeholder noget imponerende!
    Ift. Uffe så plejer hans mave at reagere på korn foder, vi har jo haft special foder fra dyrlægen da det førhen har været rigtigt øv, men måtte skifte tilbage til kornfrit fordi han skider sindssygt meget på foder med korn, det er stabiliseret nu, så vil helst ikke genere hans mave!

også derfor jeg var lidt i tvivl med fodret, det var jo ikke liiiigee det jeg ville have, men sommetider har jeg for travlt med at klikke og bestille at jeg tydeligtvis ikke får tjekket hvad jeg har lagt i min kurv smiley

ved mange af mine "passe børn" får foder som pedigree og mad fra superbrugsen og sådan.. så ved ikke om de ville mærke den store forskel med det her? for så bruger jeg bare det til dem, og mit normale til mine egne, så går der heller ikke til spilde!

• #10   21. jul 2017 Ellers er der garanteret et internat i nærheden, som ville blive lykkelige for en omgang gratis foder smiley

Kommentér på:
fejlkøb af foder, kan det mon bruges?

Annonce