{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Er HG virkelig SÅ kedeligt og dumt?? {{forumTopicSubject}}

Efter et par hæftige tråde, der er blevet slettet lyder forklaringen, at disse tråde opstår fordi her er kedeligt...?

Nu må jeg da lige - både som HAer og "cevil" bruger - spørge om det så er løsningen??

Jeg keder mig, så jeg opretter en tråd om tilsvining, udhængning eller andet jeg VED vil blive slettet og SÅ kan vi rigtig skrive om hvor dumt og kedeligt HG er, og så går tiden da med det..

Er det såååå svært at forstå, at man ikke må svine folk til her? At man ikke har lov til at hive diverse brugeres "beskidte vasketøj" frem i lyset og derved gøre deres liv et helvede på nettet??
- Og kan det passe, at bare fordi der ikke lige er oprettet emner om noget der interesserer en, at man så vælger at oprette en (hvad jeg kalder) "provokationstråd"? Dvs en tråd der udelukkende skal fremprovokere det værste frem i folk...

Min personlige mening er :

Er HG (HUNDEgalleri) for kedeligt når der kun oprettes tråde om hunde, træning, spørgsmål og "hør hvad min hund kan" - ja, så er det nok ikke lige HG man skal være på...
- Dette er en side for hundeejere, og lur mig om meningen ikke er, at her skal tales om hunde ; )

Sååå hvis man synes her er møgsygt og dumt, jamen så er løsningen nok IKKE at lave provokationstråde, men nok nærmere at finde et forum der passer bedre til ens interesser??

Jeg mynter ikke dette indlæg på nogen bestemt - bare et sammenkog af diverse sure opstød jeg har undret mig over..

Fortsat god regnvejrs-mandag =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er HG virkelig SÅ kedeligt og dumt??
  • #1   11. dec 2006 Naa, ikke kedeligt - men nogen gange sådan lidt underligt *GGG*

    Jeg må tilstå jeg ofte er utilfreds med den måde tingene bliver gjort på herinde, men siger langtfra noget alle gangene, og de gange jeg siger noget, så for jeg "skyld" for jeg ikke kan lide at være her???

    Og det kan jeg jo godt (for det meste) har jo mødt kanon dejlige mennesker herigennem smiley

    Men jeg skælder jo også mangen ud når jeg er utilfreds......og her inde vil jeg sgi også gerne sige min mening når jeg er utilfreds smiley

    Men hvis der virkelig er nogen der syntes der er kedligt herinde, så burde de jo nok daffe af.


  • #2   11. dec 2006 mangen = MANDEN

  • #3   11. dec 2006 Jeniki - hehe sådan skal det også være.... man skal have lov til at sige sin mening ellers bliver livet sku for kedeligt hvis vi alle skulle være enige

  • #4   11. dec 2006 Jenki - Ja sige sin mening må man jo gerne (med mindre det er tilsvining og udhængning jo *GG*)



  • #5   11. dec 2006 Altså der er måske ikke så heftige debatter som førhen. Men det synes jeg nu bare er fint. Så er alle glade... sådan ser jeg på det ;o)

  • #6   11. dec 2006 ... Jeg har vist misset noget...

  • #7   11. dec 2006 Jeg syntes HG er mega kedeligt, så nu vil jeg gå ud og arbejde i regnvejret, DET er jo bare super sjovt :o/

  • #8   11. dec 2006 Heo - ja det er da i hvert fald mere konstruktivt ; )

  • #9   11. dec 2006 Må jeg som forholdsvis ny komme med et par input...
    Jeg er ingen årsunge, for mange her kunne jeg være bedstemor, og mit indtryk er at stedet bruges til person fnidder fnadder, som et andet chatroom. Det er møj irriterende at lukke en tråd op, i den tro den handler om overskriften, og så er det i stedet en gang galde eller dårligt placeret spøg. Var jeg admin her slettede jeg altså også den slags tråde. Meningen med stedet her, må da være, at vi i samlet trop hjælper vore hunde med at få det bedste liv, vi i de forhold vi har, kan byde dem.
    Meningen må være at dele ud af viden, og IKKE banke andre oven i hovedet med samme viden!
    Meningen må være at dele sorger og glæder fra den daglige omgang med vore hunde.
    Så for min skyld kære admins slet bare løs....


  • #10   11. dec 2006 Hej Susan

    Det er helt forståeligt hvad du skriver *smil* dog synes jeg ikke at have været stødt på dig før herinde..

    Jeg er af den holdning, at uanset hvor grimt der bliver skrevet til mig, må jeg have mine argumentationer i orden i stedet for at dy til grimme gloser og hadefulde kommentarer..

    Jeg har intet til overs for dem de sviner hinanden til i forum - der skal 2 til tango jo, og skændes man med sig selv bliver det hurtigt trættende...

    Vi har før haft problemer med voldstrudsler herinde - grundet store ord og forskellige holdninger, og det er en af grundende til at sproget skal holdes i en tone hvor alle kan være med.. Der ER jo også børn på siden..

    Håber du kan se det fra min side også og har en forståelse af hvorfor nogle tråde bliver slettet?

    Det var nu ikke det der var meningen med denne tråd - bare meningen at folk skulle tænke sig om før de opretter provokationstråde da det intet godt bærer med sig..
    - Og som jeg skrev i aftes... HG er hvad brugerne gør det til =)


  • #11   11. dec 2006 Mark - spring over de tråde du VED kun er til for at provokere i stedet for at lade dig provokere... bare et godt råd

  • #12   11. dec 2006 Helen - naturligvis må du da komme med indputs ; )
    Jeg er ikke helt sikker på hvilke tråde du mener?? Hyggetrådene??
    - Eller dem der skifter retning midt i tråden?

    Vi prøøøøøøver at ændre overskrifterne så de passer og flytte trådene til hvor de hører til, men igen er det jo også et vurderingsspørgsmål og folk kan blive lidt misfornøjede over det...


  • #13   11. dec 2006 Mark - så skal du jo også fryses når du er med i diskutionen?? Man kan jo ikke kun fryse personen der startede det, men alle involverede....

  • #14   11. dec 2006 jeg vender lige tilbage senere... skal lige lave noget fornuftigt *GG*

  • #15   11. dec 2006 Susan - Sandt der er mange mennesker med forskellige holdninger, men regler er ens for alle og de der ikke kan overholde dem må jo "bøde" for det...

    Skal lige for god orden sige, at denne tråd er fra brugeren Nina, og hvis nogen ser noget af det jeg skriver som trudsler (fra min HAer stilling) er det IKKE meningen !!
    Jeg er her på lige fod med jer andre, jeg kan bare lidt mere hvis det bliver nødvendigt =)


  • #16   11. dec 2006 Kære Nina - I skal se stort på om folk bliver misfornøjede. Det er et kæmpe arbejde at holde et sted som dette "rent", og det er jeres job som admin at slette tråde der ikke overholder regelsættet.
    Det jeg ville var blot, at jeg sige på en anden måde, at jeg er meget enig med dig smiley
    På nogen forum er der direkte oprettet en slags Brokke tråde, hvor folk kan skrive hvad de vil, og hvor der ikke bliver modereret. Det viser sig tit, at de dør af sig selv, da hovedparten af brokke brugerne ikke gider deltage, når de er ikke bliver modereret. Nogen elsker jo at prøve grænser af hele livet :).


  • #17   11. dec 2006 Mark - provokationstrådene kan man ikke fryse for, de bør bare ignoreres..

    forstår du???

    det er lovligt nok at skrive en tråd der hedder "alle blandingshunde burde aflives" - man har ret til en holdning, men HG har et krav om ordentligt sprog.

    Kan tråden forløbe smertefrit er der jo ingen skade sket, men der ER nogen der vil blive provokeret ud i de store ord og derved bryde reglerne.. Går tråden helt over gevind må den jo slettes...


  • #18   11. dec 2006 Helen - Og ligesom med hundene er den fase noget man skal bide tænderne sammen og kæmpe sig igennem *GG*

    Ej.. Jeg kan godt se ideen, men tror desværre ikke den går her på HG, men du kan da spørge admin om det var en ide hvis du virkelig tror det ville hjælpe??


  • #19   11. dec 2006 NÅ - nu er jeg altså den der er gået

  • #20   11. dec 2006 Mark : kunsten er sommetider, ikke at forstå hvad folk mener *G*
    Så kommer de diskutionslystne ingen vegne, vel !


  • #21   11. dec 2006 Nu er jeg jo et meget roligt gemyt, som ikke farer i blækhuset og råber op hver gang noget ikke er efter min mening..............jeg bruger sjældent grimme gloser om og til andre mennesker...............men jeg har også, som susan, lige været med i en tråd, hvor bølgerne gik lidt højt..............og jeg må sige............der er altså grænser for hvad jeg vil finde mig i.............og så giver jeg igen..............måske burde man bare slå ignorer-knappe til i sådanne tilfælde..............men ikke altid man handler, som man burde ;o)

  • #22   11. dec 2006 Nina : Hatten af for din måde at varetage rollen som HAer, sjældent at se nogen skære ind til sagens kerne, uden at lade sig forlede af debatten ; ))

  • #23   11. dec 2006 tja engang imellem er her vel kedeligt, men synes også tit at jeg oplever komme med dumme eller provokerende svar, eller skriver ting som latterligegøre andre totalt,

    jeg slettede på et tidspunkt mig selv fra HG af netop samme årsag, det sker ikke denne gang,
    men jo flere af de indlæg jo mindre gider man være herinde,


  • #24   11. dec 2006 der skulle stå: at jeg oplever folk komme.........

  • #25   11. dec 2006 Den tråd i nu har snakket om i 2 dage...Jeg oprettede den fordi jeg gerne ville høre om der var nogle der havde kendskab til amstaff kennel i polen...
    Den blev hurtig heftig (tråden) fordi 2 personer kom med dumme kommentare som "køb en hund i danmark, jeg kan ikke li amstaff, osv" De skrev ikke for at hjælpe men for at skabe splid mellem folk herpå hg.. Derfor er de blevet angrebet og hængt ud...
    Hvis man starter på at drille folk, må man da være klar på selv at blive drillet..


  • #26   11. dec 2006 Ja tråde kan ignoreres og det gør jeg gerne, men jeg kan også blive træt af disse provokationstråde ligesom alle andre og kan sagtens forstå det nogen gange ender i hat og briller.

    Det undrer mig også at enkle brugere mere eller mindre hver eneste dag skal puste til ilden og komme med små "stikpiller" eller blot oprette en tråd med det formål at provokere.



Kommentér på:
Er HG virkelig SÅ kedeligt og dumt??

Annonce