{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Du er virkelig hg nørd hvis: {{forumTopicSubject}}

1.Er med i gruppen:Hjælp vi er afhængige...

2.At når din hund står et sted med godt med sol på og set fra go' vinkel.. at du så siger:sikke et godt billede mon ikke det vil give nogle xtra høj...(det vil sige at du tror alt det du ser bare er billeder:-P..)

3.Hvis du snakker med en af dine bekendte som så beskriver sin hund godt eller dårligt gir du høj, middel eller lav..

4. Når din hund er dygtig siger du HØJJJJJJJ når din hund gjorde det okay siger du:Mellem når din hund er uartig siger du:lav:-(...

5.Når du forbander muskelhunde til død og helvede(hvis nogle bliver fornærmet eller stødt over dette så sig det til mig jeg sletter den OMGÅENDE)

6.Når man ser en hund komme gående spøger man:Vil du ikke være med i en udfordring????...

7. Når der kommer en forbipasseren spøger man:Vil du ikke stemme påmin hund??..

Tænkt og skrevet

Afff Loppen..*Klap* *klap* *klap*


Forresten da den er dikteret af mig vil jeg sætte pris på om i IKKE kopirede den.. hvis dette er muligt???
TAK..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Du er virkelig hg nørd hvis:
  • #1   24. jun 2008 hi hi den var god, tror ikke jeg er afhængig endnu så

  • #2   24. jun 2008 muskelhunde er ligeså søde som alle andre hunde..
    Handler bare om hvordan du opdrager den ..


  • #3   24. jun 2008 haha godt lavet (;
    - så er jeg næææsten 100 % afhænig ! men kuuun næsten ! (; haha


  • #4   24. jun 2008 Ann:Det hved jeg godt.. Det jeg mener med det er at når man er herinde bliver man næsten forgiftet med meningen:Muskelhunde er DUMME.. bare fordjov ikke for at støde NOGEN som helst:-)

    Og forresten fik jeg hjælp og tilføjede to til:)


    1.Er med i gruppen:Hjælp vi er afhængige...

    2.At når din hund står et sted med godt med sol på og set fra go' vinkel.. at du så siger:sikke et godt billede mon ikke det vil give nogle xtra høj...(det vil sige at du tror alt det du ser bare er billeder:-P..)

    3.Hvis du snakker med en af dine bekendte som så beskriver sin hund godt eller dårligt gir du høj, middel eller lav..

    4. Når din hund er dygtig siger du HØJJJJJJJ når din hund gjorde det okay siger du:Mellem når din hund er uartig siger du:lav:-(...

    5.Når du forbander muskelhunde til død og helvede(hvis nogle bliver fornærmet eller stødt over dette så sig det til mig jeg sletter den OMGÅENDE)

    6.Når man ser en hund komme gående spøger man:Vil du ikke være med i en udfordring????...

    7. Når der kommer en forbipasseren spøger man:Vil du ikke stemme påmin hund??..

    Tænkt og skrevet

    Afff Loppen..*Klap* *klap* *klap*


    Forresten da den er dikteret af mig vil jeg sætte pris på om i IKKE kopirede den.. hvis dette er muligt???
    TAK..


  • #6   24. jun 2008 Nete:Den sidste var go' du har hermed retten til at kopire den og bruge den..:-P
    1.
    Er med i gruppen:Hjælp vi er afhængige...

    2.
    At når din hund står et sted med godt med sol på og set fra go' vinkel.. at du så siger:sikke et godt billede mon ikke det vil give nogle xtra høj...(det vil sige at du tror alt det du ser bare er billeder:-P..)

    3.
    Hvis du snakker med en af dine bekendte som så beskriver sin hund godt eller dårligt gir du høj, middel eller lav..

    4.
    Når din hund er dygtig siger du HØJJJJJJJ når din hund gjorde det okay siger du:Mellem når din hund er uartig siger du:lav:-(...

    5.
    Når du forbander muskelhunde til død og helvede(hvis nogle bliver fornærmet eller stødt over dette så sig det til mig jeg sletter den OMGÅENDE)

    6.
    Når man ser en hund komme gående spøger man:Vil du ikke være med i en udfordring????...

    7.
    Når der kommer en forbipasseren spøger man:Vil du ikke stemme påmin hund??..

    8.
    Hvis man fortæller om sin hund - og det lyder som en anonnce !

    9.
    Hellere går på HG end at kontakte Dr. dyr

    10.
    Når nogle siger noget du ikke bryder dig om siger du:Jeg stemer dig UDDDDD du skal nok komme en tur i fryseren.. MUHAHAHAHAHA...

    Tænkt og skrevet

    Afff Loppen..*Klap* *klap* *klap* Med hjælp fra lille-my og Nete..


    Forresten da den er dikteret af mig(og noget hjælp) vil jeg sætte pris på om i IKKE kopirede den.. hvis dette er muligt???





  • #7   24. jun 2008 Så er den færdig:-P

  • #9   24. jun 2008 Tak alle sammen..:-P

Kommentér på:
Du er virkelig hg nørd hvis:

Annonce