{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Du er virkelig hg nørd når du: {{forumTopicSubject}}

1.Er med i gruppen:Hjælp vi er afhængige...

2.At når din hund står et sted med godt med sol på og set fra go' vinkel.. at du så siger:sikke et godt billede...


3.Hvis du snakker med en af dine bekendte som så beskriver sin hund godt eller dårligt gir du høj, middel eller lav..

4. Når din hund er dygtig siger du HØJJJJJJJ når din hund gjorde det okay siger du:Mellem når din hund er uartig siger du:lav:-(...

5.Når du forbander muskelhunde til død og helvede(hvis nogle bliver fornærmet eller stødt over dette så sig det til mig jeg sletter den OMGÅENDE)

Tænkt og skrevet

Afff Loppen..*Klap* *klap* *klap*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Du er virkelig hg nørd når du:
  • #1   24. jun 2008 Rettelse i to'eren

    2.At når din hund står et sted med godt med sol på og set fra go' vinkel.. at du så siger:sikke et godt billede mon ikke det vil give nogle xtra høj...(det vil sige at du tror alt det du ser bare er billeder:-P..)


  • #2   24. jun 2008 1.Er med i gruppen:Hjælp vi er afhængige...

    2.At når din hund står et sted med godt med sol på og set fra go' vinkel.. at du så siger:sikke et godt billede mon ikke det vil give nogle xtra høj...(det vil sige at du tror alt det du ser bare er billeder:-P..)

    3.Hvis du snakker med en af dine bekendte som så beskriver sin hund godt eller dårligt gir du høj, middel eller lav..

    4. Når din hund er dygtig siger du HØJJJJJJJ når din hund gjorde det okay siger du:Mellem når din hund er uartig siger du:lav:-(...

    5.Når du forbander muskelhunde til død og helvede(hvis nogle bliver fornærmet eller stødt over dette så sig det til mig jeg sletter den OMGÅENDE)

    Tænkt og skrevet

    Afff Loppen..*Klap* *klap* *klap*


    Forresten da den er dikteret af mig vil jeg sætte pris på om i IKKE kopirede den.. hvis dette er muligt???
    TAK..


  • #3   24. jun 2008 Hahahahaha : D

  • #4   24. jun 2008 1.Er med i gruppen:Hjælp vi er afhængige...

    2.At når din hund står et sted med godt med sol på og set fra go' vinkel.. at du så siger:sikke et godt billede mon ikke det vil give nogle xtra høj...(det vil sige at du tror alt det du ser bare er billeder:-P..)

    3.Hvis du snakker med en af dine bekendte som så beskriver sin hund godt eller dårligt gir du høj, middel eller lav..

    4. Når din hund er dygtig siger du HØJJJJJJJ når din hund gjorde det okay siger du:Mellem når din hund er uartig siger du:lav:-(...

    5.Når du forbander muskelhunde til død og helvede(hvis nogle bliver fornærmet eller stødt over dette så sig det til mig jeg sletter den OMGÅENDE)

    6.Når man ser en hund komme gående spøger man:Vil du ikke være med i en udfordring????...

    7. Når der kommer en forbipasseren spøger man:Vil du ikke stemme påmin hund??..

    Tænkt og skrevet

    Afff Loppen..*Klap* *klap* *klap*


    Forresten da den er dikteret af mig vil jeg sætte pris på om i IKKE kopirede den.. hvis dette er muligt???
    TAK..


  • #5   24. jun 2008 Lige to til:-P

  • #6   24. jun 2008 Uhh!! de var også go'e.. Du har hermed ret lille-my til at kopiere videre hvis du har lyst..:-P..


    1.Er med i gruppen:Hjælp vi er afhængige...

    2.At når din hund står et sted med godt med sol på og set fra go' vinkel.. at du så siger:sikke et godt billede mon ikke det vil give nogle xtra høj...(det vil sige at du tror alt det du ser bare er billeder:-P..)

    3.Hvis du snakker med en af dine bekendte som så beskriver sin hund godt eller dårligt gir du høj, middel eller lav..

    4. Når din hund er dygtig siger du HØJJJJJJJ når din hund gjorde det okay siger du:Mellem når din hund er uartig siger du:lav:-(...

    5.Når du forbander muskelhunde til død og helvede(hvis nogle bliver fornærmet eller stødt over dette så sig det til mig jeg sletter den OMGÅENDE)

    6.Når man ser en hund komme gående spøger man:Vil du ikke være med i en udfordring????...

    7. Når der kommer en forbipasseren spøger man:Vil du ikke stemme påmin hund??..

    8.hvis man fortæller om sin hund - og det lyder som en anonnce !

    9.
    Hellere går på HG end at kontakte Dr. dyr

    Tænkt og skrevet

    Afff Loppen..*Klap* *klap* *klap*


    Forresten da den er dikteret af mig vil jeg sætte pris på om i IKKE kopirede den.. hvis dette er muligt???




  • #7   24. jun 2008 Lille-my den er lidt kedelig:-P.. tager en med fryseren istedet :-P..

    1.
    Er med i gruppen:Hjælp vi er afhængige...

    2.
    At når din hund står et sted med godt med sol på og set fra go' vinkel.. at du så siger:sikke et godt billede mon ikke det vil give nogle xtra høj...(det vil sige at du tror alt det du ser bare er billeder:-P..)

    3.
    Hvis du snakker med en af dine bekendte som så beskriver sin hund godt eller dårligt gir du høj, middel eller lav..

    4.
    Når din hund er dygtig siger du HØJJJJJJJ når din hund gjorde det okay siger du:Mellem når din hund er uartig siger du:lav:-(...

    5.
    Når du forbander muskelhunde til død og helvede(hvis nogle bliver fornærmet eller stødt over dette så sig det til mig jeg sletter den OMGÅENDE)

    6.
    Når man ser en hund komme gående spøger man:Vil du ikke være med i en udfordring????...

    7.
    Når der kommer en forbipasseren spøger man:Vil du ikke stemme påmin hund??..

    8.
    Hvis man fortæller om sin hund - og det lyder som en anonnce !

    9.
    Hellere går på HG end at kontakte Dr. dyr

    10.
    Når nogle siger noget du ikke bryder dig om siger du:Jeg stemer dig UDDDDD du skal nok komme en tur i fryseren.. MUHAHAHAHAHA...

    Tænkt og skrevet

    Afff Loppen..*Klap* *klap* *klap* Med hjælp fra lille-my og Nete..


    Forresten da den er dikteret af mig(og noget hjælp) vil jeg sætte pris på om i IKKE kopirede den.. hvis dette er muligt???


  • #8   24. jun 2008 Så er den færdig:-P

  • #9   24. jun 2008 De andre var nu da go'e:-P

  • #10   25. jun 2008 1.Er med i gruppen:Hjælp vi er afhængige...
    Eller HGA for Hundegalleri anonymous (Tilføjelse Mariann)

    2.At når din hund står et sted med godt med sol på og set fra go' vinkel.. at du så siger:sikke et godt billede mon ikke det vil give nogle xtra høj...(det vil sige at du tror alt det du ser bare er billeder:-P..)

    3.Hvis du snakker med en af dine bekendte som så beskriver sin hund godt eller dårligt gir du høj, middel eller lav..

    4. Når din hund er dygtig siger du HØJJJJJJJ når din hund gjorde det okay siger du:Mellem når din hund er uartig siger du:lav:-(...

    5.Når du forbander muskelhunde til død og helvede(hvis nogle bliver fornærmet eller stødt over dette så sig det til mig jeg sletter den OMGÅENDE)

    6.Når man ser en hund komme gående spøger man:Vil du ikke være med i en udfordring????...

    7. Når der kommer en forbipasseren spøger man:Vil du ikke stemme påmin hund??..


    Tænkt og skrevet



    Afff Loppen..*Klap* *klap* *klap*

    8.hvis man fortæller om sin hund - og det lyder som en anonnce !

    9.Hellere går på HG end at kontakte Dr. dyr
    10 Brugere mere tid på HG end du gør på din hund
    11- Når du laver de vildeste fagter i luften med arme og ben - og folk står underende og kigger på dig, og de bare ikke FATTER at du prøver at vise du smiler, ved at lave en ;o) ...
    Af Lille My

    en mere.. når man sidder ved computeren kl: 0256 og skriver om afhængighed på hg, på hg.


    Jeg syntes de alle er gode, også de tørre smiley HAvde bare lige en tilføjelse til nr. 1 smiley


  • #11   25. jun 2008 ok: 0351 har ikke sået omstillet uret.. hmm sover llige om lidt

Kommentér på:
Du er virkelig hg nørd når du:

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce