{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fodret med levende kat
  • #1   22. nov 2006 Der er jo ikke noget at sige til at muskelhunde får et dårligt ry med sådanne ejere.

• #2   22. nov 2006 Ååååh, jeg kan ikke holde til mere død og ødelæggelse idag.... hvad er det for en syg verden vi lever i?? Hvorfor er der så utroligt mange mennesker som ikke forstår sig på dyrehold men alligevel vælger at anskaffe sig dem??

Alex N

Ja det er fandme trist at sådanne idoter skal ødelægge ryget for en skøn race på den måde, jeg er sku snart træt af at lukke op for nogen medier, for hvornår høre man noget godt om racen?? Medierne er dødsdømt den, det er der folk får deres viden fra og kender man ikke racen er det alt for let at tro på alt dette.... igen forstår at det endelig er ejerne som gør fejlen.

• #3   22. nov 2006 "Staffordshire bullterrier, også kendt som bla. rockernes foretrukne kamphunde p.t"

SAY WHAT??? Kan de snart bestemme sig for hvilket hunde som de synes rockerne synes bedst om.... træt af det lort er hvad jeg er, kan de lede rockere så lige komme igang med at få sig nogle pudler og noget smiley

• #4   22. nov 2006 Det er nu en artikel *GGGGGGG*

• #5   22. nov 2006 Stb'en har flere gange været rockernes foretrukne "kamphund"...
    De rockere jeg kender, har ingen staff, måske er det de forkerte *G*

• #6   22. nov 2006 * Charlotte & Christian *

Ha ha, nej det er nok ikke rigtige rockere så smiley

Kommentér på:
Fodret med levende kat

Annonce