{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Fuck et kæmpe dilemma! (Kat) {{forumTopicSubject}}

Min veninde står virkelig i en kæmpe kattepine!

Hendes stedfar forlod hans kat for et år siden og flyttede langt væk. Kisser har siden da boet lidt hos naboen som har fodret hende.

Kisser har så desværre i en alder af 11 år fået en killing for en uge siden, og har gemt den oppe på et loft hvor man ikke kan komme til den.

Min veninde var så nede og se til Kisser igår, og kunne så se at der kom noget tykt gul udflåd fra hendes underliv, og jeg har en idé om at det kan være underlivs betændelse. Hun virkede dog frisk, og spiste det mad som min veninde havde med til hende.

Nu har hun så det kæmpe problem at hendes stedfar nægter at betale for en dyrlæge regning, hun er studerende og har ikke råd til at betale regningen.

Kisser er så gammel og slidt, at det bedste ville være at aflive hende, men hvad så med hendes killing? Den kan vi jo ikke få fat i :O(

Så nu står hun med en syg kat, og en killing på lidt over en uge som vi ikke kan få fat i, og vi ved ikke om den er levende mere.

Hvad hulen skal hun/vi dog gøre??????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuck et kæmpe dilemma! (Kat)
  • #3   20. maj 2009 Pu ha.... først vil jeg sige, han sku ha et los i r... for hvor er det dog uansvarligt bare at forlade en kat til dens egen skæbne

Er det totalt umuligt at finde killingen? For den ka jo under ingen omstændigheder klare sig, især ikke hvis moderen er syg...

Jeg kan oplyse at en behandling af en livmoderbetændelse er omkring 3500.... det gav jeg for min hunkat for et år siden... og det er jo en sjat penge. Min kat spiste osse og var ikke synligt påvirket....

Jeg håber I finder en løsning... det er da en grim situation at stå i.

• #4   20. maj 2009 Kan i slet ikke finde killingen?
    Det lyder godt nok som livmoderbetændelse og bliver hun ike behndlet går hun en meget smertefuld død i møde desværre.
    Det er jo ikke ret meget der kan gøres for killingen hvis i ikke kan finde den.:-(

Kommentér på:
Fuck et kæmpe dilemma! (Kat)

Annonce