{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

argg har fået et lille møgbæst {{forumTopicSubject}}

ja en ven ringed at de havde de her 9 skægagamer, som de skulle af med... det er et kuld på 1 1/2 år ca.. 100 kr stykket...
jo jo det var jo billigt og har altid ønsket mig en lille ven.. ved jo hvor tamme de kan blive og hvor rolig de er af gemyt... hmm det har den her skægagame altså glemt..
man kan faktisk næsten ikk fodre eller gøre rent.. hun har allerrede bidt mig en gang og har haft hende i 2 uger... FUCK de bider hårdt av av

hmm ja okay ikk hendes skyld.. de har gået i et kæmpe tarrie alle 9 og har sådan set kun set mennesker ved fodring og rengøring...

men det var sku ikk helt det jeg ville.. så har besluttet mig for at hun skal ud til en avler der ikke er interreseret i at tage hende ud og kæle for... hun er rigtig flot faktisk ingen fejl og er meget smuk gul..

så hvis i kender en der vil have hende så sig endelig til..

min fingere holder ikke til flere andgreb fra hendes side..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  argg har fået et lille møgbæst
  • #1   29. sep 2008 det er måske rigtig nok.. men i naturen lever skægagamer jo tit sammen i store grupper...

hmm måske hun skal have en chance til... bare ikk så fedt når man næsten ikke kan få lov til at fodre hende eller gøre rent...

• #2   29. sep 2008 ja det ved jeg... hehe en veninde havde engang en han som kasted sin kærlighed på mig.. hehe det var så sødt.. hvar gang jeg var det var det kun mig der måtte røre ham.. alle andre skulle bare forsvinde hihi..

jeg bruger en gryde ske.. eller en kattebakke skovl...

tror du det kan hjælpe at hun får en ven...
    lige pt står hun i vores soveværelse for at hun skulle mest ro, tror du det vil hjælpe at flytte hende ind hvor vi er lidt mere så hun kan følge med og lære os bedre at kende på afstand...

hehe man kan godt høre at jeg er mest vant til slanger..

• #3   29. sep 2008 nordjylland mellem frederikshavn og aalborg..

• #4   29. sep 2008 hehe har hanske på efter hun bed mig.. av av.. nej der er ikke noget af se på hende.. hun har en rigtig god appetit vil gerne jage sin føde.. men salat er nu hendes liv rat.. så meget har jeg dog fundet ud af.. hendes afføring er også som den skal være... altså hun er alletideres bortsat fra hendes temprement...

det er lidt underligt.. for på nogen tidspunkter er der intet.. har prøvet en tre gange hvor hun bare sad og lytted når jeg snakked til hende... men ellers ja så sider hun med vid gab.. og klar til at hugge..

jeg kan prøve at tage nogle billeder af hende når kæresten kommer hjem.. der går nok lige et pr timer... hun er virkelig smuk..

bare meget hidsig hehe

Kommentér på:
argg har fået et lille møgbæst

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce