667 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Juleaften! :D Juleaften! :D

Først og fremmest glædelig jul til alle i skønne mennesker herinde! smiley

Er der andre end mig der også laver julemiddag til hundene?
de skal have flæskesteg, kalkun med sovs og chips i dag! smiley
og så lidt risengrød til dem alle sammen (ris ala mande hvis de kan tåle det, men er lidt usikker på om de kan)
de skal selvfølgelig ikke have rå mængder, MEN de skal have lidt til julemiddagen som os andre, det eneste de må undvære er kartofler smiley

Hvad får jeres basser i aften? smiley
og hvad med jer selv, hvilke dejlige planer har i for i aften? smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Juleaften! :D
  • #2   24. dec 2016 Rensdyr... Så hvis julemanden udebliver undskylder vi.. smiley

• #3   24. dec 2016 Jeg koger kylling til alle pensionshunde;) til dessert et okseben til dem der må få det og en tørret pandelap til dem der ikke må få ben;)

• #4   24. dec 2016 Ginne, det gør ingenting, dog husker jeg dig til når jeg en dag får børn! smiley
    "nej skat julemanden findes ikke!" "hvorfor?" "jo nu skal du høre, Ginne en kvinde fra HG som har sådan nogle finde hunde, de fik altså hans rensdyr at spise for nogle år tilbage, så nu kan han ikke komme rundt mere" smiley
    hvor lyder det som nogle gode aftner smiley

• #6   24. dec 2016 Nej det får de godt nok ikke, det lyder da som en direkte billet til dårlig mave med den fede mad - beklager at jeg er sådan en lyseslukker, men det er oppe i medierne hvert år, hvordan folks kæledyr bliver syge, fordi vi liiiiige synes, de skal smage alt det gode smiley

Mine får lov at pakke deres pakket op, og så får de lidt tørrede godbidder de kan hygge sig med, når vi andre pakker op. Til aften får de bare deres almindelige tørfoder med en klat vådfoder i smiley

• #7   24. dec 2016 Danielle nu skal man jo huske ikke at over fodre dem smiley
    har aldrig selv haft problemer med at give dem en lille potion julemad, så du slukker ingen lys her!
    de skal jo bare have en lille underkop størrelse potion, ikke noget gigantisk smiley

• #8   24. dec 2016 Atlas får bare sin almindelige mad, i aften står den på okseben med en masse kød på. Han får måske også en skive flæskesteg, men jeg har ikke lyst til at fylde alt mulig fed mad i ham. Han er ikke vandt til at få rester fra aftensmaden smiley

• #9   24. dec 2016 Ingen mandler til hunde -så ingen ris a la mande smiley og man skal lige være obs på om ens hund tåler mælk før man stikker dem risengrød smiley

Minion får et stort råt kalkunlår her i aften/eftermiddag han kan hygge sig med smiley og så tager vi til Jylland i morgen på juleferie, hvor der er masser af plads, kæmpe have og hundevenner smiley

• #10   24. dec 2016 taaak! smiley alle hundene tåler mælk så ingen mandler, det bliver bare møg hyggeligt! smiley

• #12   24. dec 2016 Nanna det var da så lidt smiley her ville kræ blive ligeså glad for en klat flødeskum ....det der ris er altså lidt overvurderet smiley smiley smiley

• #14   24. dec 2016 nårh ja en klat flødeskum ville da være en god ide! altså alle bæsterne herhjemme undtagen Coco er næsten alt ædende, men måske hun skulle have flødeskum for det er jeg 100% sikker på hun kan lide! smiley
    glæder mig sådan i dag, det er aller første jul i eget hjem så det er rigtig specielt!

• #16   24. dec 2016 Jeg har købt dåsemad hjem til Tucker, det har han ikke fået i noget tid. Og da han desværre ( smiley ) skal være alene hjemme i aften, måtte han få lidt godt. Jeg tør ikke give ham et ben at være alene med.

• #17   24. dec 2016 Glædelig jul smiley
    Jeg har købt grisehaler, som hundene kan hygge sig med mens vi andre spiser and.

• #18   24. dec 2016 Malene: Det har jeg også smiley Elsker juletiden for så er det nemt at få grisehaler til hundene.

• #20   24. dec 2016 Her får hundene lidt rester i morgen sammen med os. Vi får kalkun, så det får de lidt af og så lidt kartoffel og en lille klat sovs.

Vores hunde er vant til at få rester af vores mad ind imellem, også en lille klat sovs i ny og næh, så de bliver altså ikke syge af lige at få en lille smule.

De får måske lov til at få lidt af deres julegave i aften, men det kommer lige an på situationen osv, mine svigerforældre har nemlig deres hund med, og gider ikke risikere ballade. Men de andre år har de alle 3 fået en snack, og så er det gået helt fint, vi har selvfølgelig holdt godt øje med dem smiley

• #22   24. dec 2016 Vores vovser får ikke menneskemad, de får nok en god snack blåhvilling eller oksehovedhud smiley
    Mig bekendt bliver hunde laktoseintolerante med alderen. De fleste voksne hunde kan ikke tåle mælk, da kroppen mangler det enzym(laktase) der omdanner laktosen, der er i mælkeprodukter, derfor får de fleste dårlig mave.

Glædelig Jul smiley

• #23   24. dec 2016 årh det lyder bare som om alle basserne bliver forkælet på den ene eller den anden måde!! ih glædelig jul smiley

• #24   24. dec 2016 vores får præcis den samme mad som de plejer.
    men så bliver der nok forkælet med lidt ekstra mundgodt af tørrede godbidder og ben.

• #26   24. dec 2016 Svende har fået rå smårester fra and og gås, der er sorteret fra ved rensningen smiley Selve indmaden får han ikke, da det bruges til fond smiley Og julemaden får han ikke noget af...den skal vi selv spise smiley

Og ellers får han sit tørkost og lidt forskellige godbidder smiley Han har fået et par deller spredt ud på græsplænen som hygge smiley

Der ligger lidt forskellige tikki-godbidder samt et snufflerug til ham under træet smiley

• #27   24. dec 2016 Mine får ekstra vådfoder og evt en alm kartoffel. Min Boston har sart mave og sheltie kan ikke går forbi en bager uden at blive tyk smiley så ikke det vilde herfra

• #29   24. dec 2016 Mine får lov til at pakke en tyggepind og måske en fiskebid op, og det er ligesom det, haha.

• #33   24. dec 2016 Mine hunde får deres almindelig mad, som i dag er kyllingehalse. Til gengæld får de lov til at pakke en lille gave op (god mentaltræning) med lidt tyggeben i smiley

• #35   24. dec 2016 Ellie får julegaver - som hun selv pakker op. smiley Hun har aldrig rørt de andre pakker, kun hendes egne. smiley

Fik en and af min fætter - de havde en til overs, så hun får noget af den. smiley resten skal steges og spises i juledagene. Tvivler på, hun har godt af at spise en hel and selv smiley

• #38   25. dec 2016 Mine hunde fik en stak okseribben, som de har hygget sig med, mens jeg kørte over til forældrene og spiste andesteg smiley
    Glemte som sædvanligt at min pekingeser, Jasmin, har fødselsdag juleaften smiley Så hun fik en ekstra krammer, da jeg kom hjem smiley stakkels lille forsømte 13 årige hund smiley

• #40   25. dec 2016 Mine har fået et stykke rå flæskesteg i dag, inden resten røg i ovnen. Det var populært smiley
    De får ben igen nytårsaften, da jeg desværre skal på job smiley Det ville være synd, hvis de skulle have rester fra min aftensmad den dag (madpakke smiley ).

Kommentér på:
Juleaften! :D

Annonce