Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gaver juleaften :D
  • #1   11. dec 2010 hmm jeg henter gaverne (HELST MINE EGNE FØRST) og så pakker vi op en efter en.. vi er heller ikke så stor en familie smiley

• #2   11. dec 2010 og ja .. grunden til jeg henter dem er for at få mine først : D hehe smiley

• #3   11. dec 2010 Vi spiller terningespil. Vi er ni personer. Terningen går rundt, og når man slår en sekser, må man få en af sine egne gaver. Det er en utrolig hyggelig leg, synes jeg. Det kan tage tid. smiley

• #4   11. dec 2010 Det plejer og være en af ungerne - men i år skal vi ikke fejre jul med min lillesøster (som er den eneste i familien der har små børn) så "ungerne" er 16 og gider ikke hente pakker! smiley Så det blir nok mig der henter - en af gangen og vi ser hvad folk får før den næste blir åbnet! smiley Sådan har vi altid gjort og det synes jeg er hyggeligt istedet for det der med bare at flå op i flæng..

• #5   11. dec 2010 vi plejer at gøre det sådan at der er en der starter
    de finder så en gave (må ikke være til en selv) og giver den til den person gaven er til, de pakker så op også går de hen og finder en gave.
    på den måde er der ikke en masse der pakker op på engang.

• #6   11. dec 2010 den yngste plejer at vælge en pakke under træet, så pakker vedkommende den op, og skal så finde den næste derefter smiley

• #8   11. dec 2010 Vi åbner bare. Plejer at dele dem ud og så bare åbne.

• #9   11. dec 2010 Hos os er der en der starter med en gave, det diskuteres bare hvem og når så den første gave er givet, så henter den somlige har fået en gave den næste osv. osv...

• #10   11. dec 2010 Min lillebror og jeg plejer at skændes om hvem der skal dele gaver ud, så han får lov til at dele et par stykker ud og så er han intr. i sine gaver smiley Så jeg deler altid ud og tar ALTID mine til sidst smiley Indtil min far blir sur over jeg leder efter de andres først, så må jeg lige tage en enkelt af mine ! Hader nemlig at sidde til sidst og ikke have mere at pakke op smiley Min Bror har det lige sådan så han blir sur når jeg giver ham alle hans først smiley Men vi pakker op en af gangen smiley

• #11   11. dec 2010 når det er børn med så render vi rundt juletrææt og synger , så kommer " nissen " med nogen gaver til børnene , og når ham er gået så er det en eller 2 stk som deler gavene ud... sidst år valgte vi 2 stk da det var så mange gaver...

• #12   11. dec 2010 Vi holder jul med min fars to søstre, så i alt tre familieer. De yngste ( det er så min søster på 18 og to fætre og mig på 23) deler alle gaver ud og så sidder vi hver familie sammen og åbner så vores gaver skiftevis, altså kun hverfamilie, eller ville vi side til næste jul.. smiley

• #13   11. dec 2010 Én mand deler forvirret rundt til os andre og vi flår dem op så hurtigt vi kan, så gavepapiret flyver rundt i hele stuen :o))))
    Ej, det foregår meget stille og roligt :o)

• #14   11. dec 2010 Gaverne fordeles, og så åbner vi som det passer os smiley Ikke noget med at sidde og vente på hinanden.

• #15   12. dec 2010 Her er det mig eller min lillebror på 16 år der deler gaver ud, jeg plejer altid at finde dem som jeg glæder mig mest til at give først, enten til min mor eller mormor smiley
    Vi plejer også at spille pakkeleg, men i år bliver det en meget stille jul, min mormor har jo fået cancer og vi ved ikke om hun er kommet igang med kemo eller er ny opereret der, og min onkel ligger i kunstigt koma på Riget og vi ved endnu ikke hvad vej det går med ham, når de prøver at vække ham går han enten i kramper eller også stiger hans blodtryg alt for meget så de holder ham bedøvet endnu og det har han været siden sidste fredag.

• #16   12. dec 2010 Hov ja vi venter altid med næste gave til den første har åbnet sin.

Og vi er en meget lille familie, vi er kun min mormor, mor, lillebror og onkel og så mig selv, så vi bliver kun 4 i år smiley

• #17   12. dec 2010 LOL.. Bliver helt julevild nu med alle de gave beretninger:D

Hos os bliver der kun givet gaver til børnene (2, 3, 5 og 6 år), og de deles ud én for én. Vi voksne ser mest frem til alt maden, den gode vin og hyggen, plus den vilde og krampegivende kamp om mandelen, GG..

Pt. står der en singleseng booket op med gaver, og vi har ikke fået købt færdigt endnu;) Alle gaver bliver gemt væk så der ikke findes så meget som et gavebånd her i lejligheden, og kommer først frem under træet til allersidst, så børnene ikke skal pines for længe, gg..

Tror det er det bedste jeg kan komme i tanke om ved juleaften, når børnene pakker op og deres øjne stråler af glæde og forventning:o)

• #19   12. dec 2010 Vi uddeler alle gaverne og så åbner vi efter tur, en af gangen efter alder og starter med den yngste.

• #20   12. dec 2010 Åååh, den søde juletid !!! Jeg glæder mig som et lille barn smiley
    Mine forældre er skilt, men begge steder henter vi faktisk gaver på samme måde smiley Os "børn" (16,22 og 25) henter gaverne, og vi venter til en gave er pakket op før vi henter en ny smiley Hos min kæreste gør de det helt anderledes.. De spiller oss terningespil.. Har ik helt fundet ud af hvordan, men tror det er noget med en 6'er så må man hente en af sine egne gaver eller noget smiley Det tager altid en evighed smiley Det har jeg slet slet ik tålmodighed til smiley

Kommentér på:
Gaver juleaften :D

Annonce