712 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

det er jo næsten mishandling ? det er jo næsten mishandling ?

At have hund med til juleaften ?
og nej, jeg mener ikke julestress eller lign.

Min Rullpølse er HELT igennem slidt op ! Totalt overdrevet død..
Hun har fået SÅ meget kæl, klap, hygge, godbidder, gaver og kærlighed i går så hun til sidst var helt rundt på gulvet over det smiley *G*
Men hold da op hvor hun bare nød at sidde skiftevis på min søster, min nevø og min mor og bare HYGGE!
Heeele tiden blive nusset og leget med smiley

MEN hendes normale sovetid er jo omkring kl 9-10 stykker - Så når hun er vågen til kl 12-01 stykker, så er hun done smiley

Glædelig Bagjul til jer alle smiley Pas nu godt på de små her "dagen efter" hvis de er ligeså trætte som pølsen her smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  det er jo næsten mishandling ?
  • #2   25. dec 2010 Zoe er MERE end velkommen i HELE familien og hos ALLE mine venner smiley

Folk glor nærmest mærkeligt når jeg siger "Ai, gad ikke lige have hende med idag, så hun er derhjemme og hygge" .. LIGE før de smider mig ud igen *G*

Men, hvordan kan det være han ikke er velkommen ? For stor eller ?

• #3   25. dec 2010 Kira - Det lyder bare som en god plan smiley
    Zoe har også fået en dyne herind og et tyggeben min veninde efterlod her smiley skøøøøn underholdning !

• #5   25. dec 2010 Louise - Intet tror jeg ? smiley hehe

Altså - Forstil dig at være hund, og bare få lov at gå rundt og snuse til alle pakkerne, og bide lidt i træet, og fjolle rundt med en masse mennesker der bare er glade smiley

http://www.flickr.com/photos/street-frey/5290226422/lightbox/

• #6   25. dec 2010 Mine hunde er også helt færdige.........*G*

De (læs Kaido) blev ellers pacificeret ed et stort oksehudsben da vi skulle rundt om juletræet. Det gik også helt fint........ LIGE indtil vi løb rundt imens vi sang "Nu er det jul igen".......... Så kom Kaido som skudt ud af en kanon........ Hun havde bare liiiiiige glemt at der stod et juletræ.....*GGG*
    Så træet væltede og der fløj pakker ud til alle sider......*LOOOOOL*

Og idag mødte vi en legesyg hanhund på marken, som de rendte og legede med i 1 time.......... Så NU er der ro i lejren.......*GGGG*

• #7   25. dec 2010 Du er da hedlig det skal slå din hund ud... Mine, specielt Mikkel får bare ekstra meget energi når han har været med i byen... Pyyhh siger jeg bare når man selv er total smadret.. smiley

Go bagjul til jer alle :o)

• #8   25. dec 2010 LOOOOL Mette - Hvor lyder det bare skønt !!! smiley hahahah Hvor er det genialt !

Skal sige tak fra min mor - Det gav et godt grin smiley :D

Thilde - Aaai, totalt omvendt verden der *G* hehe

• #10   25. dec 2010 Louise - Den slags er også farlige jo smiley
    Tror Zoe havde knurret og bidt efter den *G* kamphund som hun er

• #11   25. dec 2010 Freja:

Jamen vores juleaftener ender næsten altid sådan....... I store grin...... Enten "jagter" de min brors kat så den drøner op i træet og vælter det. Eller de pisker rundt imellem os så vi vælter og tager træet med i faldet. Jo jo....... Vi hygger os juleaften..........*GGGG*

• #14   25. dec 2010 Det lyder også bare skønt Mette ! smiley

Juleaften SKAL være sjov og fyldt med humor og gerne lidt kaos smiley
    Vi ville også have grinet vores ender af hvis det skete her *G*

Louise - hahah "Diiiiie bil, DIIIE" smiley

Maria - Det er utroligt så meget de kan klare ja smiley

• #15   25. dec 2010 Mine snorkbobler også - de er helt væk i dag og man kan slet ikke komme i kontakt med dem. Tror de havde en rigtig god aften smiley

• #17   25. dec 2010 Mine er også helt færdige idag smiley Gizmo synes det var lidt for hårdt igår med gæster osv, så jeg sad med han en del af aften, men han er jo hverken ung eller rask længere, så det er forståligt smiley Fluffy hyggede sig helt vildt især da hun havde fået sine gaver, lige pludselig kom vi til at kigge på hende så havde hun samlet alle 3 bamser og alle 3 tygge ringe ind omkring så og så lå hun pænt der og vogtede og "sine" ting *LOL* Min mors hund synes det var rigtig unfair at Fluffy havde taget det hele *LOOL* Men hun havde haft så travlt med at kigge efter alt det der var på bordet at hun var for længe om at opdage at Fluffy havde nakket det hele *LOL* Gizmo var fuldstændig ligeglad med bamser og ben, men da han fik sin papkasse ja så var han glad og så gik han ellers igang med at dø den *LOL*

• #18   25. dec 2010 Maj Britt - hahahah ninja hund smiley
    Var det noget vigtigt så ?

Nadja - Når lille Gizmo - Så er det godt hans mutti kan tage sig lidt af ham smiley :)

• #19   25. dec 2010 J da vi satte os til bords var han allerede gået død *LOL*

Men han klarede det og der er heldigvis et helt år til næste gang *GG*

Fluffy slæber stadig rundt på sine åndsvage ben, man kan nemlig have 2 i munden på engang og hvis det ikke var fordi Speedy fik sit med hjem så havde hun også haft det med rundt *LOL*

• #20   25. dec 2010 alba er totalt død idag! Hun legede med min venindes hund igår, var på plejehjem og ønske god jul, og ude ved min morfar også. Og så hjem til en masse dufte af julemad, klap og en masse nusseri og gaver. Ja så kan en bette vaps ikke mere smiley

• #22   25. dec 2010 Chili er ogsaa flad nu. Vi blev og overnattede, koerte direkte i hundeskov og er naesten lige kommet hjem. Hun fik lidt mad, og nu Bobler hun smiley

Hun hjalp med at pakke ALLE gaver op. Hun er saa sej til det, og med hendes egne pakker var hun fuldstaendig fantastisk at se paa smiley

Virkelig god aktivering saadan nogle julegaver !

• #23   25. dec 2010 Her snorker begge hunde også smiley

Mads var hjemme hos hans forældre med Laddie, hvor de overnattede. Hentede dem i eftermiddags.

Jeg havde Mickey med hjem til mine forældre, som har to hunde, dvs. 3 hunde smiley Mickey, en rulabber, Dino, shcæfer og Theis, d/s gårdhund.
    Mickey æææælsker mine forældre og der blev hygget smiley
    Og så var Mickey i dejligt fjollehumør i går, så hver gang, vi gik i haven for at tisse mm, gik han i leg og rendte rundt smiley
    (Det sker desværre sjældent at Mickey går i leg, så jeg nyder det så meget, når han endelig gør)...

Mickey og jeg var hjemme ved 1.15tiden og så har vi ellers fyldt og snorket i sengen hele natten.

Nu ligger vi alle 4 og råhygger i sofaen med tæpper og dyner smiley

• #24   25. dec 2010 Herhjemme er der også ro i lejren. De har sovet hele dagen væk, og har været virkelig svære at lokke ud og tisse idag.

Vi var 9 mennesker igår, inkl. min lille niece på 2 som de begge to KNUSelsker! Og omvendt, hun render i måsen på dem og krammer dem og leger konstant. Så herligt at se de tre tulle rundt sammen en hel aften.

• #26   25. dec 2010 Min hvalp er også totalt træt i dag. Hun kom først i seng flere timer efter sin sengetid, og det var alt for spændende for hende til at hun kunne snuppe en lur. Gave papir der skulle bides i stumper og stykker, gavebånd i massevis, ja hun synes gavepapiret og båndet var sjovere end det legetøj der var inden i alle gaverne til hende.
    Hun er også familiens yndlings hund, så hun bliver altid forkællet helt vildt når jeg er på besøg, så i dag har vi taget den lidt med ro, så hun kan sunde sig oven på sin aller første jul.

Kommentér på:
det er jo næsten mishandling ?

Annonce