1.053 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Det er jo"
Det er jo sindsygt!!!
De har lige skaffet en mercer i E klassen til 800.000kr til en lytter, fordi hun gerne ville benytte Mc D´s drive in og får at bruge den, skulle man jo have en bil. Så skaffede de hende lige en bet...
De har lige skaffet en mercer i E klassen til 800.000kr til en lytter, fordi hun gerne ville benytte Mc D´s drive in og får at bruge den, skulle man jo have en bil. Så skaffede de hende lige en bet...
Skrevet af: Stine *Photo-Idiot* - 19. jan 2009
"....... Det er jo en kamphund....."
Sidder lige her og ser 112 på TV2. Og den ene ambulance fører siger så; "det er jo en kamp hund" .... Helt fantastisk udtalelse om den ellers rigtig flotte Rotte som den mand de kom ud til havde. ...
Sidder lige her og ser 112 på TV2. Og den ene ambulance fører siger så; "det er jo en kamp hund" .... Helt fantastisk udtalelse om den ellers rigtig flotte Rotte som den mand de kom ud til havde. ...
Skrevet af: Jeppe - K - 24. jan 2013
Spar penge på din forsikring
mar 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.306
mar 2007
ja jeg smider ingen dyr levende i kogende vand .
og jeg kan slet ikke forholde mig til den måde folk afliver mishandler dyrene på som vist i klippet .
at folk æder dyr og bruger deres skind er for mig ok .
men giv da forsatan da det arme dyr en værdig død..
jun 2004
Følger: 11 Følgere: 13 Hunde: 5 Emner: 48 Svar: 885
mar 2007
og selv om vi ikke købte kød og pels og ligende .
redder det sgu da ikke de hunde der bliver mishandlet til døden fordi de er bange for rabbis . så det er da noget lal at komme med . de vil da forsat dræbe hunde og katte pga rabbis .
og det er nu det tråden handler om ...
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
Hvorfor kan man ikke arbejde for at bedre kårene for både danske og udenlandske dyr samtidigt?
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
mar 2007
Det vil sige når vi ser naboen eller andre banke sin hund eller ser sådan nogle klip som nu her . eller læser om den arme kat der har fået en tang om halsen . så skal vi bare ryste på hovdet og sige nåå ja det er bare en der har et andet syn på dyr end mig . og jeg skal nok feje for min egen dør først fordi jeg har jo skind sko i skabet og en pels i gangen .. så pyt ...
mar 2007
Hmmm hvordan fand... kan man apsepterer dyremishandling ???
ja undskyld jeg spørger bare..
mange ting i livet apseptere man ja . men sgu da ikke dyre mishandlinger og børne mishandlinger og mord og vold og voldtægter og mere ...
mar 2007
at vi aldrig kan stoppe det .
men lige frem at apseptere det nej fandme nej om jeg vil..
mar 2007
du skriver at du apseptere at der er andre der har andre synspunkter end dine .
samt din udtalelelse her..
Skrevet: 28-09-2011 15:10:29
det er da ikke særligt sygt - det er da vigtigere at holde mennesker - og hunde raske.
At der slås en masse rabies-smittede hunde ihjel kan vel ingen græde over....
som jeg skrev kan man aldrig stoppe det desvære . det vil altid forkomme ..
jeg støtter hva jeg kan ang pengeindsamlig til at stoppe dyremishandlinger .
mar 2007
jeg er fuldstændig ligeglad hva folk spiser af kød . og hva folk bruger deres pels og skind til .
men uanset valg . kan man aflive dyret på en ordenlig og hurtig måde ..
det er slet ikke apseptabel den måde de afliver dyr på i det klip der er vist . eller hvordan de ellers mishandler dyr til døden..
og det har intet med at gøre at feje for sin egen dør først . eller at jeg kan apseptere at du mener man ikke kan græde tåre over
At der slås en masse rabies-smittede hunde ihjel kan vel ingen græde over....
jo på den måde de bliver aflivet på kan jeg sgu og mange græde tåre over hvis man da bare en en lille form for medfølelse for levende væsner ..
at du ikke kan græde tåre over den måde siger bare i mine øjne mere om dig end det gør over de medfølende personner med hjertet på rette sted ..
de hunde i det klip har alså følelser de kan mærke smerten der bliver påførst dem husk lige det...
Det er jo sygt ! :-O