{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Det er jo slet ikke spammail... {{forumTopicSubject}}

Hahaha ej nen den er simpelthen sjov.

Den er sendt til min arbejdsplads

Fra: Maxime Heusen [mailto:nicoletta.gasparrini@comune.siena.it]
Sendt: 27. marts 2017 18:26
Emne: Re::

God dag,

Tillad mig at gøre dette meget vigtige anmodning gennem denne median på grund af sin fortrolige karakter. Mit navn er Mr. Maxime Heusen, en advokat i Belgien. Jeg repræsenterer Sent Daniel, som var en velhavende iværksætter før sin død i 2009. Jeg confiding i dig i en hastesag, der vedrører en indbetaling foretaget af denne særlige klient af mine før hans død. Jeg søger om dit samtykke til at tillade mig at præsentere dig som sin arving at instruere sin bank for at hjemvise sum af $ 7.5Million (syv millioner fem hundrede tusinde dollars) deponeres i en ophængt bankkonto til dig. Hans bank har udstedt en sidste ultimatum til mig som hans advokat til at præsentere sin arving som den tid tilladt ved lov for en sådan påstand er udløbet ellers fonden vil blive konfiskeret.
Den planlagte transaktion vil blive henrettet under en legitim måde, der vil beskytte dig, og jeg fra enhver overtrædelse af loven. Jeg vil bruge min position som klient advokat til at garantere behandlingen af ??de nødvendige juridiske dokumentation og vellykket gennemførelse af denne transaktion. Alt, hvad jeg har brug for er din forståelse og ærlig samarbejde for succes. Bemærk, at efter en vellykket gennemførelse af transaktionen, vil du holde 40% af den samlede fond efter alle udgifter.
Jeg vil give dig omfattende detaljer, hvis du bekræfter din interesse.

Jeg håber at høre fra dig snarest.

Med venlig hilsen
maxime Heusen
Tlf: +32

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er jo slet ikke spammail...
Kommentér på:
Det er jo slet ikke spammail...

Annonce