{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Tør seriøst ikke.. :o/ ( Flyve ) {{forumTopicSubject}}

Jeg står med et virkelig stort problem.. :o/
Jeg skal ud og flyve på næste fredag til Norge hvor jeg skal op til Nordisk mesterskab som juniorhandler eller noget i den stil og vi skal flyve i 1 time og 10 min..
Jeg har ALDRIG været ude og flyve jeg tør simpelthen ikke sætte mig op i et fly.. :o/ óg jeg skal også flyve hjem deroppe fra.. :o/ er SÅ nervøs.. :o/

Andre der er bange for at flyve eller elsker i det ?!
Har snakket med et par folk og de elsker at flyve.. :o/ men det er nok fordi det er første gang for mig i hele mit liv.. :o/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tør seriøst ikke.. :o/ ( Flyve )
  • #1   10. nov 2006 og de siger der ikke er noget at være bange for for man kan ikke kigge ned.. :o/ det gør mig ikke rigtig mere tryg lige nu.. :o/

• #2   10. nov 2006 ta et par shots før..... *GG*
    Ej spøg til side. min veninde skulle flyve til tyrkiet. hun havde ellers købt sådan nogle piller, men dem glemte hun, men hun synes det var dejligt og afslappnde og flyve

• #3   10. nov 2006 jeg var også mega nervøs 1 gang, vi skulle flyve til milano, der var dælme langt, men da vi først kom afsted, var det egentligt fint nok, jeg ikke super vild med at flyve og slet ikke i de helt små fly, men der som sådan ikke noget at være nervøs for andet end propper i ørene(hader dem)

håber du klare den

• #4   10. nov 2006 Jeg er panisk for at flyve, men det er nok mere fordi jeg er bleveter klaustrofobisk.

Jeg har fløjet mange gange og har synes det var fedt hver gang, det er ligesom at køre i bil og man tænker ikke over man er så højt oppe i luften når man er der oppe.

Men jeg kan sagtens følge din uro.

• #5   10. nov 2006 Jeg synes at det er røvhamrende kedeligt at flyve... Normalt er jeg ikke et specielt rastløst menneske, men når jeg flyver så kører hele kroppen og jeg kkan dårligt vente med at skulle ud igen..

Kanske jeg aldrig kommer til Australien eller i den dúr.....

• #6   10. nov 2006 Michael - det er jeg ikke i tvilv om at jeg nok skal.. *GGG*

• #7   10. nov 2006 Jeg har selv været i din situation... Været rædselsslagen selvom jeg har prøvet det mange gange... Men så sidste gang jeg var ude at flyve var det rigtig behageligt.. Tag noget godt læsestof med.. noget som du kan fordybe dig i.. så går tiden også meget hurtigere.. Håber at du får en go oplevelse

• #9   10. nov 2006 Nej Michael behold dem for dig selv.. *GGG*

Kommentér på:
Tør seriøst ikke.. :o/ ( Flyve )

Annonce