Er Thor depressiv... ?!?! {{forumTopicSubject}}
Seriøst - han er ik normal - Idun er jo i løbeitd, - og de bliver holdt hver for sig - luftes ikke sammen - og er kun i samme rum - hvis jeg er der -
Nogle enkelte gangehar de været sammen med i stalden - men de var kun de aller første dage...
Jeg tager som jeg har skrevet før Thor med på job - og skal jeg handle eller lign kommer han også med... Tør ik tage chancen med at lade ham blive hjemme...
Men men men -
Så kommer det - de sdiste 2 døgns tid - er han blevet stille - sammensunken - og indaktiv- Har desuden også kastet op...
Kan det virkelig tage SÅ hårdt på en hanhund - ikke at få lov at leve sine "fantasier" ud - ?! ?!
Han har jo gået et par uger er nærmest opført sig som om han vidste AT NU VAR DEN DER SNART. snuset - slikket - og været drengeagtig... Og så blievr han bare lukket væk fra hende når han endelig ved at NU ER DET NU... !!
Jeg hvade ventet hyl, råb skrig - sådan har det været tdiligere - med Anna... Men ikke nu - han virker ærlig talt som en stor depression -
- Sku ik sjovt at se på... !! -
Håber at nogen har erfaringer at dele ud af -
feb 2005
Følger: 120 Følgere: 121 Hunde: 3 Emner: 259 Svar: 2.852
Det <i>er</i> meget stressende for en hanhund..!
Men som Rikke skriver synes jeg også at opkast lyder lidt underligt i den sammenhæng.. I hvertfald ikke noget jeg har prøvet før !
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
Hmmm...
Den stakkel -
Bliver det ved i dagevis tager jeg ham til Dr. Dyr...
Altså opkasten - ved godt at han nok er "mærkelig" de næste mange uger - hun er jo trods alt kun i sin første uge - DAMN...
Søgte jo nogen herinde so m evt kunne tage ham - men det er desværre ikke lykkedes... Og familien elsker bare ikke hunde - og dem der gør arbejder meget - så han ville skulle være alene hjemme i TIMER dagligt...
Det er sgu svært -
Jeg har jo mulighed for at lukke ham i stalden -men den tanke kan jeg slet ik klare - !!
Mit lille pus... !!
Julie -
jul 2005
feb 2005
Følger: 120 Følgere: 121 Hunde: 3 Emner: 259 Svar: 2.852
jul 2005
Er Thor depressiv... ?!?!