{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Er Thor depressiv... ?!?! {{forumTopicSubject}}

Seriøst - han er ik normal - Idun er jo i løbeitd, - og de bliver holdt hver for sig - luftes ikke sammen - og er kun i samme rum - hvis jeg er der -
Nogle enkelte gangehar de været sammen med i stalden - men de var kun de aller første dage...

Jeg tager som jeg har skrevet før Thor med på job - og skal jeg handle eller lign kommer han også med... Tør ik tage chancen med at lade ham blive hjemme...

Men men men -
Så kommer det - de sdiste 2 døgns tid - er han blevet stille - sammensunken - og indaktiv- Har desuden også kastet op...

Kan det virkelig tage SÅ hårdt på en hanhund - ikke at få lov at leve sine "fantasier" ud - ?! ?!

Han har jo gået et par uger er nærmest opført sig som om han vidste AT NU VAR DEN DER SNART. snuset - slikket - og været drengeagtig... Og så blievr han bare lukket væk fra hende når han endelig ved at NU ER DET NU... !!

Jeg hvade ventet hyl, råb skrig - sådan har det været tdiligere - med Anna... Men ikke nu - han virker ærlig talt som en stor depression -

- Sku ik sjovt at se på... !! -

Håber at nogen har erfaringer at dele ud af -

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er Thor depressiv... ?!?!
  • #1   9. apr 2006 Det er jo sådan med hanner, har jeg fundet ud af at det næsten er "dyrplageri" at holde dem under samme tag når der er en tæve i løb... Joker tabte sig 3 kg da Hailey var i løbetid og det var selvom at vi sendte hende ud til hendes bedsteforældre de sidste 10 dage...
    Det <i>er</i> meget stressende for en hanhund..!

Men som Rikke skriver synes jeg også at opkast lyder lidt underligt i den sammenhæng.. I hvertfald ikke noget jeg har prøvet før !

• #2   9. apr 2006 Ja - begge to - synes jo også at det virker lige voldsomt nok med opkast oveni - Men på den anden side - kaster jeg noget mad tilham - son han med glæde plejer at SLUGE... så får han det ind i munden - set helt skæv ud -og dumper det på gulvet -
    Hmmm...
    Den stakkel -

Bliver det ved i dagevis tager jeg ham til Dr. Dyr...
    Altså opkasten - ved godt at han nok er "mærkelig" de næste mange uger - hun er jo trods alt kun i sin første uge - DAMN...

Søgte jo nogen herinde so m evt kunne tage ham - men det er desværre ikke lykkedes... Og familien elsker bare ikke hunde - og dem der gør arbejder meget - så han ville skulle være alene hjemme i TIMER dagligt...

Det er sgu svært -
    Jeg har jo mulighed for at lukke ham i stalden -men den tanke kan jeg slet ik klare - !!
    Mit lille pus... !!

Julie -

• #3   9. apr 2006 Problemet er jo også at han aldrig har reageret på denne her måde før - Man bliver sgu en smule nervøs...

• #4   9. apr 2006 Julie - Men <i>plejer</i> han ikke også at få lov til at bedække tæverne ?

• #5   9. apr 2006 June - Nope - det er jo altså ikke sådan at han altid bare får lov at hive den frem når det passer ham -

Kommentér på:
Er Thor depressiv... ?!?!

Annonce