Alt den elektronik, MEN hvordan stiller man uret. {{forumTopicSubject}}
En lille sjov/tankevækkende episode jeg oplevede i dag.
Jeg stod ved en bilforhandler, hvor sælger havde solgt en bil, og var ved at sætte køber ind i tingene ( det gjorde han nu godt, og var forstående og diplomatisk i situationen ).
Det var en noget ældre dame, der havde købt bilen, og hendes søn var med som hjælper.
Først de små forklaringer om, at hun nu ikke skulle tænke over at skifte gear.
Den kom så over på at man kunne se alverdens ting om bilen ved at trykke her og der på skærmen.
Sælger: det her er så noget der kobler din bil sammen med din telefon, og hvis du holder den knap inde, så kan du faktisk bare sige navnet på din søn, så ringer den selv op.
Navigationen var næste punkt, og sønnen påpegede, at så kan du altid finde hjem mor, for bilen fortæller selv, hvor du skal køre hen.
Det næste jeg hørte var så " jamen hvor stiller man uret " fra den ældre dame. Hun var åbenlyst helt overvældet af de mange funktioner, hvilket er forståeligt nok,.
Navigation og boardcomputer, bliver næppe slidt op i den bil, men hvis hun bliver tilfreds med bilen, så er alle de moderne funktioner jo også uden betydning.
Det kan til tider blive lidt for teknisk det hele.
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
Håber at damen finder ud af hvordan man stiller uret
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
Har det i min bil jeg skal bruge minus navigation men så bruger jeg bare min fon.
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 397
Ja der er kommet lidt for meget elektronik til, der er jo bare det mere, der kan gå i stykker. Der er også mange funktioner jeg ikke vil komme til at bruge i de nye biler, men sådan er et også i min mobil/pc.
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
Måske man skulle købe veteranbil næste gang
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
og for det ikke skal være løgn, så låser den mig dælme også inde
jeg hader den bil!
Jeg foretrækker min egen gamle bil, som egentlig er ret "moderne" for sin årgang, men ganske simpel i forhold.
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 397
Det gør det ikke for ham her.
https://www.youtube.com/watch?v=NmWRhhvf60Y
Alt den elektronik, MEN hvordan stiller man uret.