{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

Indbrud {{forumTopicSubject}}

Puuha
Så oplevede vi at have indbrud, imens vi var på job i Onsdags..

Jeg kom hjem kl. 16:45 og lagde mærke til det var noget anderledes ved huset inden jeg overhovedet var kommet mere end 10 meter ned i indkørsel, derefter opdagede jeg den åbne Hoveddør , skyndte mig og få åbnet garageporten, sprang ud af bilen og fik ringet til Mike, og fik sagt han skulle komme hjem og det var NU! da vi havde haft indbrud og jeg endnu ikke vidste hvor Uffe var henne.
Jeg står stadig inde i garagen og kan kigge ind i bryggerset, og råber UFFE alt hvad jeg kan, det kunne jo være han havde gemt sig udenfor, men ingen reaktion.
Jeg begynder og bevæge mig ind i huset, først bryggers hvor gulvet er fuld af glas fra hoveddøren, ind i køkkenet - stadig ingen Uffe , derefter ind i stuen, hvor jeg opdager at TV'et mangler (det var det anderledes ved huset, da det kan man se fra terrassedøren når man kører ind i indkørslen), stadig ingen Uffe heller ikke på kontoret..
Jeg flyver op af trappen til 1. sal, hvor jeg heldigvis kan se en lukket dør ind til vores Walk-In værelse, åbner døren forsigtigt med albuen - og ud FLYVER en MEGA GLAD Labrador , han har siddet deroppe i gud ved ikke hvor længe, hørt Mor's bil komme i indkørslen - hørt Mor kalde efter ham, i hvad der virker som evigheder, men som kun var 2 min efter jeg var kommet hjem..
ALDRIG har jeg været så lykkelig i mit liv (og jeg er endda 7 mdr henne i min første graviditet)
Han blev grundigt undersøgt, men ingen skrammer eller ømhed. Dog var hans analkirtler gået, så han havde snask i pelsen bagi.

De er rendt med alt der hedder Elektronik, TV - Spillekonsoller - iPad - Computer - Kamera - Værktøjskasse - Smykker - Reservenøglen til bilen og min Jubilæumsvase fra Kähler..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbrud
  • #1   13. sep 2014 Puha, man bliver bange,når der har været indbrud. smiley

• #4   13. sep 2014 Birgitta : Jeg er også bedøvende ligeglad med alle de materielle ting.. Dog ikke min vase, den kan jeg jo ikke få igen, det var en speciel edition..
    Smykker var der heldigvis ikke noget værdigfuldt af, vi er ikke de store smykkemennesker, og arvesmykker ingenting af endnu..
    Jeg er egentlig bare lykkelig for at Uffe var lukket inde, da den eneste vej udenfor er igennem bryggerset hvor gulvet var fuld af glas.. Kan lige se for mig at render igennem alt det glas da jeg kommer kørende hjem, puuuh så havde det været 4 poter der skulle syes.

Skrigehunden :
    Han må have fået et stort chok af en slags da de har samdret hoveddøren, siden de kunne gå af.. Min første tanke da jeg lukkede døren op til ham, var at der lugtede af blod, men da jeg først fik ham undersøgt og så rumpen, så faldt 10-øren ang lugten..
    Han kom med mig på arbejde Torsdag og Fredag, da jeg går udenvendigt og maler vinduer, så kunne han fint ligge i bagagerummet og klappen åben, snor på og så bare holde øje med det hele ..

• #5   13. sep 2014 Ej hvor forfærdeligt. Det er mit værste mareridt at Sally er alene og sådan noget sker!! Hun er en lille hund, som også nemt kunne nuppes med i farten og sælges videre smiley godt at Uffe er ok.....puha altså

• #7   13. sep 2014 ej hvor skrækkeligt.. sikke et chok det må have været da realiteten gik op for dig smiley
    men som de andre siger, så pyt med det materielle, selv vasen..
    Bare tanken om at der var sket noget med hunden får hårene til at rejse sig på mig
    smiley
    Men, jeg tænker lidt på den nøgle. Er det en der kan omkodes? Det er lidt skidt hvis idioterne kommer tilbage og henter din bil.

• #8   13. sep 2014 MLA- jeg tænker det samme angående bilen + de har tendens til at komme igen efter et stykke tid, for så har man fået forsikrings pengene og har købt nyt udstyr.

indbrud det er min største skræk at komme hjem til og så den usikkerhed om de stadig er i hjemmet og tanken om at der har været fremmed i hjemmet.
    føler med jer og er glad på jeres vegne at der ikke er sket jeres hund noget.

• #10   13. sep 2014 Åh Hvor er det godt, at de ikke gjorde hunden noget Jeg kender nogen, hvor tyvene skød hunden ,og konen var hjemme med et lille barn ,hvor hun gemte sig på loftet Der skedte heldigvis ikke noget med dem Og så går man her, og tror man er fredet fordi man har hund Gosh smiley

• #11   13. sep 2014 Bugsy : Det ser ud som om de er startet på 1. sal, for at tjekke efter TV i værelserne, da Uffe's tæpper lå foran soveværelset, og han var lukket inde i værelset ved siden af.. Han render nemlig altid efter Mike med tæpperne i munden når Mike kommer hjem.. Så han er bare fulgt troligt efter dem, og så har de nok ment han ville være i vejen og lukket ham væk...

MLA & Rottweiler tossen : Bilen skal en tur på værksted og have ny cylinder + tændlås + nye nøgler , vi tør simpelthen ikke andet.. vi er nemlig også bange for at de har nappet en portåbner, vi synes der mangler en, så dem tager vi strømmen fra hver gang vi kører ud eller ind.

Batdog : Vi bor så langt ude på landet, at det ikke ville hjælpe med alarmsystemt, da de kan nå væk igen inden vi kommer.. Så den nye hoveddør får cylinder på begge sider af døren, og alle håndtag på vinduerne + havedør bliver skiftet ud, så der kommer nøglelås på hvert vindue..
    Det bliver lidt bøvl med udluftning, hehe, når man skal låse vinduet op hver gang, men heller det end at de bare kan smadre glasset og komme ind.. Så kan det være de giver op, hvis de nu fysisk skal til at brække vinduet op..

• #14   13. sep 2014 Mike/ Vegas mor : Uffe var rigtig glad, tror kun jeg nåede og puffe døren 10 cm op så ordnede han resten..
    Og da min svoger og svigerfar kom som de første, fortsatte han ..

Og tak , det hele går så hurtigt, kun 2 mdr og 14 dage tilbage til termin...

• #18   14. sep 2014 Jeg vågnede engang om natten da shieva var omkring et år gammel, fordi hun knurrede og gøede helt vildt.. Først bad jeg hende om at holde mund, men da hun blev ved og jeg kom lidt til mig selv hørte jeg nogen meget høje lyde fra døren, de var faktisk så høje at jeg ikke var sikker på om de var i stuen (sov altid med lukket dør ind til soveværelset).. Jeg tager min telefon og får ringet til politiet, som når frem i løbet af 2 min.. Der var personerne væk. Men døren var så smadret at man ikke kunne åbne den, så politiet måtte kravle ind af mit vindue.. Det var forfærdeligt. Men er bare glad for at shieva ikke holdte mund da jeg sagde hun skulle.. Der skulle efterfølgende helt ny dør i, og personerne blev aldrig fundet..

Kommentér på:
Indbrud

Annonce