{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indbrud.
  • #1   5. okt 2009 Det var da en ubehagelig oplevelse.....hvorfor "heldigvis" var dine hunde ikke hjemme?
    Jeg kan se du har tre, deriblandt en schæfer......jeg er da næsten sikker på at tyven ikke ville have aflagt dig besøg hvis de havde været hjemme?
    Mener du at en hund ville få en traumatisk oplevelse af et tyveri eller?

• #2   5. okt 2009 Pu ha ja det er en grim oplevelse. Bare det og komme hjem og ens ting er rodet igemmen og der har gået nogen rundt i ens hjem uden og vide hvem. Og finde ud af hvad der er væk.
    Jeg har også prøvet det og bare det at en fremmed havde rørt ved mine ting, så følte jeg alt var beskidt. Håber de finder vedkommende, men det er desværre sjællent.

• #3   5. okt 2009 vi har kun en lab blanding her på 9 mdr som i forvejen er usikker på at være alene. er ikke i tvivl om at mors schæfer ville være på mærkerne hvis der kom fremmede. men det er drøn ærgeligt. 3 bærbar, fladskærms tv, mobil og min pung er væk. og tanken om vi var 100 meter herfra hos et vennepar er skræmmende smiley

• #4   5. okt 2009 Det at hunden er hjemme er ikke nogen sikkerhed. Da vi havde indbrud en lørdag formiddag, hvor vi var ude og handle. Både Ginny og Lunte var hjemme. Ginny brød sig ikke om fremmede og blev ofte lukket vær hvis vi fik gæster , da hun kunne være ret skarb. De havde lukket hundene inde i et run og gemmenrodet resten af huset.
    Så hunde er ikke særlig effektiv tyverisikring.

• #5   5. okt 2009 ved også bare molly vil være endnu mere mærket af det. det er 2 gang på 6 mdr, så nu opsiger vi lejligheen idag og finder noget andet for vi ka få ro i sjælen.

• #6   5. okt 2009 Louise...det var dog forfærdeligt :o(
    Hvor bor i henne i Aalborg ?....vil jo gerne høre om det er tæt på os....tvivler dog på de har lyst til at bryde ind her :o)

• #7   5. okt 2009 Blegkilde allé. siger det dig noget??

• #8   5. okt 2009 Ja det gør det :o)....vi bor i Visse så det er ikke så langt derfra

• #9   5. okt 2009 er det ikke nørresundby boligselskab ?

• #10   5. okt 2009 nej ikke lige de blokker vi bor i. det er svanen der har overtaget det.
    vi er ellers så glade for at bo her, men kan ikke leve med det her.
    smiley

• #11   5. okt 2009 Okay....men må i godt have hund der ?....der boede nemlig nogen her foran os, som måtte flytte derfra da de ikke måtte have hund der.

• #12   5. okt 2009 ja vi må gerne have hund her, men ved ikk med reglerne efter svanen har overtaget. det kan godt være de nye der flytter ind ikke må. men det er rimelig dyrt her

• #13   5. okt 2009 Hjemme hos min far havde de indbrud for nyligt mens de lå og sov på 1. etage.

De var kommet ind ved at bore et lille bitte hul i deres havedør. Det hul var så lille, at jeg må indrømme jeg blev chokeret - man SKAL bare sikre sig, at der er en form for låseanordning på alle døre og vinduer....

De fik heldigvis ikke det store med sig, blev sikkert forstyrret af min fars prostata ;o)
    Men det ubehag min familie havde over at have sovet mens der var fremmede i deres hjem var enormt.

Politiet sagde i øvrigt, at det var sjældent tyvene vendte tilbage til det samme sted igen.

• #14   5. okt 2009 vi havde os tyveri sikring på vinduet. men det hjalp ikke

• #15   5. okt 2009 Hvis de VIL ind, så kommer de ind... Men der er meget man kan gøre for at gøre arbejdet besværligt eller støjende...

• #16   5. okt 2009 Karina...ja vi har en gigantisk hundekurv stående i en terassedør lige ved siden af fordøren, så de skal være mere end almindelig dumme, hvis de vælger vores hus.
    Har haft forsøg på indbrud der hvor vi boede før. de havde pillet nogle lister af til et sidevindue ved siden af døren....han havde nok set vores kattelem og tænkt "der er ingen hund"...på trods af advarselsskilte. Men han blev klogere da vores bæst af en rotteblandning har stukket hovedet ud af kattelemmen, som hun plejede....he he....ville gerne ha overværet det :o)

Kommentér på:
indbrud.

Annonce