957 visninger
|
Oprettet:
vi skulle skamme os. {{forumTopicSubject}}
hvor kunne det være godt hvis enten en person eller en organisation ville prøve en sag hvor man nu en gang kan gøre det, for at finde ud af om det er brud på menneskeretskonventionen..... en syg person har næppe overskud til det , men nogle fagforbund burde prøve ...
http://www.avisen.dk/reform-i-haard-modvind_350198.aspx?redir=eniro&utm_campaign=eniro&utm_medium=Eniro&utm_source=eniro
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.202
Fint med arbejdsprøvning, der er med garanti masser der sagtens kan varetage et job i et eller andet omfang.
Men det her er noget svineri
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.612
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.202
Han var nedbrudt både fysisk og det seneste år også psykisk.
dårligt hjerte, diabetes og dårlige nyrer.
Det er så skammeligt, og hvor ville jeg gerne have at han fik nogle gode år i fred.
jul 2008
Følger: 16 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 43 Svar: 1.060
jun 2009
Følger: 230 Følgere: 95 Hunde: 11 Annoncer: 1 Emner: 138 Svar: 3.007
min "Chef" der mente man faktisk skulle være hospice-klar for at få førtidspension idag.
I fire år levede vi af en folkepension sidste år fik jeg så min egen....jeg er lykkelig for at have mine egne penge!
Det er faktisk sådan at man skal være MEGET syg for at få den f.p. og tre gange operation for diskusprolaps er da intet handikap i compet.cen. øjne.
feb 2013
Følger: 10 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.376
feb 2013
Følger: 10 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.376
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Det er desværre ikke skrankepaver, det handler om, det her. Det er lovgivningen og det er en ankestyrelse, der understøtter den meget restriktive fortolkning af lovgivningen.
Når ankestyrelsen laver deres praksisundersøgelser får de mere lempelige kommuner hug og skal rette ind.
Jeg fik pension lige før denne rigide lovgivning trådte i kraft og i den periode blev både jeg selv og andre jeg kendte i det netværk, jeg var en del af, tiltagende syge på grund af arbejdsprøvning efter arbejdsprøvning trods lægers advarsel.
Vi var i konktakt med sundhedsudvalg, beskæftigelsesordførere i lange baner, vi dokumenterede igen og igen hvad lovgivningen havde af konsekvenser. Og så strammede man endnu mere til.
Som min rådgiver sagde den dag jeg fik pension: De kunne have fået en frisk fleksjobber.... De fik en meget opslidt pensionist ud af det. (I øvrigt en af den slags, det ikke kan ses på og som lader som om alt er godt, når andre er til stede - sku ikke hunden på hårene )
Når det er sådan at sandsynligheden er større for at dø når man er i ressourceforløb end at få job, så burde det være et vink med en vognstang. Jeg glæder mig MEGET til samråd med beskæftigelsesministeren om det spørgsmål her i morgen.
Jeg forventer en sang fra de varme lande - men håber dælme på at se nogle indignerede oppositionspolitikere...!
vi skulle skamme os.