{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

stakkels hund {{forumTopicSubject}}

Her i dag da jeg var på arbejde, var jeg igang med at pynte vindue ( Arbejder i tøj butik ). Jeg fik kigget hen af gaden og så en hund der var blevet tøjret til en lygtepæl lige midt i solen. Hendes tunge hang 3 m hen af jorden og hun havde det bare så varmt. Jeg kaldte på min kollega, og vi blev straks enige om at den hund skulle ha' noget vand. Jeg hentede en bøtte med vand og gik ud til hunden. Normalt går jeg ikke bare hen til en hund jeg ikke kender, men jeg prøvede at finde ud af hundens venlighed ved at snakke til den. HUn var meget venlig, så jeg turde godt gå hen til hende. Hunvar vist ikke så gammel, en 8-9 mdr vil jeg tro. Hun tømte næsten bøtten og ville bare nusses bagefter, en rigtig kæle trold. Jeg besluttede mig for at gå tilbage til butikken og efterlyse ejeren over højtalerne i centeret, men inden jeg fik gjort det kom ejeren til hunden. Jeg nåede desværre ikke at konfrontere ejeren, så var hun og hunde væk, stakkels hund, tænk at laden den sidde der midt i en bagende sol, hun skulle skamme sig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stakkels hund
Kommentér på:
stakkels hund

Annonce