1.811 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 58 Svar

Hvis din hund var med i Peter plys... Hvis din hund var med i Peter plys...

Måske et lidt sjovt emne, men jeg sad den anden dag og så Peter Plys. Ja jeg er 20 år gammel og så peter plys helt alene smiley
Nå men jeg kom til at tænke på, hvis mine hunde var med i Peter Plys, hvilke figurer ville de så være. og så tænkte jeg at det da kunne være et hyggeligt og sjovt lille emne her på HG.

Den eneste regel der er, er at man kun må vælge EN figur pr hund, og hunden behøver ikke passe 100% på den figur. Jeg ved godt de fleste hunde nok passer til flere, men så tag den der passer bedst smiley
I bestemmer også selv, om i vil komme med en begrundelse, billede af hunden osv.

Jeg starter:
Rosa er uden tvivl Grisling, når jeg kun må vælge en. Hun er altid lige i hælende på os andre, og nem at forskrække, og så er hun lille bitte smiley

Lucky er noget svære, specielt fordi det kommer lidt an på hvem det er overfor, men sådan helt generelt, vil jeg nok sige at han er Peter Plys, meget mad glad, fuld af kærlighed, og en lille smule egoistisk (selvom jeg godt ved at Peter Plys ikke ser sig selv sådan)

Dette passer også godt på at man altid finder Rosa i nærheden af Lucky, og at de to passer godt på hinanden (selvom de nu ikke altid er helt så søde ved hinanden som peter plys og grisling er)

Billedet er fra da Rosa var en lille nuttet pelsklump (hundehvalp) allerede dengang var kærligheden meget stor, i hvert fald fra hendes side smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvis din hund var med i Peter plys...
Kommentér på:
Hvis din hund var med i Peter plys...

Annonce