{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.192 visninger | Oprettet:

Thor skal have nyt hjem {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger, så skal min elskede Thor have nyt hjem.

....Men hvad gør det, når vi andre også skal...?!

Det er nemlig endelig lykkedes os at finde et hus til leje hvor både hund og kat er velkommen. Hurra og jubiii! smiley

Vi så det i tirsdags og igen i går og har sagt pænt ja tak.
Og der er mulig overtagelse allerede på tirsdag, såfremt nuværende lejer kan nå at flytte de sidste ting ellers er det pr. 15/9.
Så har vi god tid til at få malet og gjort klar og til at flytte stille og roligt.

Et hus i landlige omgivelser, hvor Thor forhåbentlig kan få noget mere ro.
Pt. bor vi ud til boligforeningens (og noget kommunal) parkeringsplads i et enderækkehus og der går og kører folk og hunde lige forbi vores hoveddør døgnet rundt og Thor er meget opmærksom på det hele.

Lige uden for døren i det nye er der masser af grønne områder og natur at gå ture i, i stedet for på villaveje og stier.
Der er hunde i området, som vi kender, og Thors kæreste kommer også på visit. Som ejeren sagde: "om vi kører i skoven eller ud til jer kommer ud på et".

Der er en hestefold jeg kan leje til løsdrift, hvis jeg en dag vil have hest igen; men den kan med lidt hegn hele eller halv-vejen rundt også bruges som hunde-område med f.eks. agillitybane eller hvad jeg kunne tænke mig.

Mindre end 5 min. til fods til mandens arbejde og jeg selv skal afsted samme tid som jeg plejer og får så bare 10-15 min. mindre at drikke kaffe i inden jeg reelt møder ind på job (er der altid i goooood tid).

Jeg ser frem til at flytte fra mandens lille studiebolig til noget der er over 3 gange så stort.
Så kan det være at manden og Thor ikke får så mange "sammenstød" (selvom det allerede er blevet bedre).
Og hvis Thor så ikke stresser over at skulle holde øje med alt og alle udenfor, så kan det kun blive godt.

Ih, hvor bliver det spændende og jeg glæder mig vildt. Ikke mindst på Thors vegne. smiley smiley

Og med den roman vil jeg ønske jer alle en helt igennem fantastisk dag. smiley :-) smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thor skal have nyt hjem
Kommentér på:
Thor skal have nyt hjem

Annonce