Thor skal skæres i... {{forumTopicSubject}}
Thor har haltet periodevis det sidste lange stykke tid - og været JÆVNLIGT til dyrlægen for dtete - det er meget tydeligt at der sidder noget i hans pote - og dyrlægen har hele tiden satset på at det arbejdede sig ud af sig selv... han har fået medicin af flere omgang, alle flere slags - men intet har hjulpet - udover at vi kan se det bevæger sig en smule rundt - ( hvad det end er - hæver op, og der er sort derinde - først var det under poten - nu sidder det nærmest ovenpå... )
FLere gange har vi troet at NU var den der - men men men -
Nu kan vi ikke leve med medicin mer e- og kørte ham afsted til Dr. Dyr idag - og onsdag skal han så ned og skæres i... Det er jeg sådan set OK med - men jeg har det RET dårligt med at han skal bedøves... Da jeg er ski... bange for at han ikke vågner op igen -
Muligt at jeg er skrup hysterisk, Men man hører jo så meget -
Men nogen herinde der har prøvet et lign indgreb på deres kære... ??
Og som lige kan berolige mig med at når jeg henter ham kl 15 - så er han helt som han skal være... og at meget få dyr reelt ikke kan tåle bedøvelsen - smiler... !!
Glad for at jeg ikke skal på job den dag - ville jeg slet ikke have kunne koncentrere mig om - smiler... !!
Julie -
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Sidste gang var dog den værste men da havde hun også ondt efter operationen, hver gang jeg lukkede øjnene for at sove peb hun helt vildt, men det var ovre til næste nat.
De første par gange holdt jeg også fri fra arbejde, men jeg har fundet ud af at for mig er det meget bedre at komme på arbejde*S*, for så går tiden meget hurtigere og de kedelige tanker kommer lidt i baggrunden.
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 5 Emner: 111 Svar: 856
sender varme hilsner til jer
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
Jamen jeg skal prøve at slappe lidt af -
Det der med shopping lød som en god idé -
Smil og hilsner...
Julie... !!
Thor skal skæres i...