{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

Verdens skøre hund Alfi {{forumTopicSubject}}

Nu skal i lige høre, om verdens mest skøre hund.Jeg er desværre indehaveren af den. Det skal lige siges at alfi, har hele under etagen om natten.

Men i morges da jeg stod op, have Alfi slæbt alle tæpperne og puderen inde fra stuen ud på toilette. hvor hun så have maltrakterede både tæpper og puder. Jeg gik i gang med at rode op, og i mens var alfi ude, da jeg så kom ud for at se efter hende. var hun væk, jeg kaldt og kaldt, og pludselig kom hun endelig, smurt ind i gylle og diverse lugtende ting, føj føj føj. Fik hende med ind på toilette og fik hende skyllet og tøret. Mens hun blev tør kunne vi lege lidt. Så jeg tog sokken og smed, alfi løber pænt efter den, men det var ikke sokken hun kom tilbage med, nej det var ledningen til en stor høj standerlampe, som så vælter, og pæren splintes. Så måtte jeg jo i gang med at rode op, vil lige støvsuge, for at være sikker på at alt glasset er væk, mens jeg er ved at støvsuge, ringer telefonen, jeg slukker støvsugeren, og tager tlfen, da jeg er færdig med at snakke i tlf, og vil til at støvsuge igen, er der ikke ringet noget sug i den, det er da fordi Alfi lige har bidt hul i slangen flere steder. ( ny støvsugerslange)
Nu syntes jeg pludselig ikke det er sjovt længere. Alfi løber bare rundt i huset og gør og gør, ( tror måske hun er lidt psykisk ustabil). Men nu er hun endlig faldet til ro, og sover. Skønt, men nu kan jeg kun grine over hvad der er sket, hun er jo kun en hvalp, men må indrømme, at hun var billlig til salg mens det stod på. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Verdens skøre hund Alfi
  • #1   19. sep 2006 Haha! Det var nok dagens (indtil videre) bedste grin!
    Godt du selv kan grine af det bagefter smiley
    Kender det lidt fra mig selv.. Loco skulle være alene hjemme (sammen med kattene) da han var omkring 9 mdr og da jeg kom hjem igen, lå alt vasketøjet spredt ud over det hele og mine dyyyyre designer sandaler til 2000 kr jeg kun havde brugt 1 gang, var smadret til ukendelighed.. Og selvfølgelig var det de eneste sko han absolut ikke måtte have ødelagt. De var tilmed i kasse og pakket godt væk.. Der var jeg også ked af at have hund smiley

• #2   19. sep 2006 puha... var hun min hund var hun solgt nu !!! *gg*

sikke da en dag du har haft dig, hun er vel forhåbentlig ikke sådan hver dag ??

• #3   19. sep 2006 Ihhh....hvor i hygger jer.....hun forstår da at holde mor igang ;o)

Min Emma har da været et englebarn (hvalp) i sammenligning med din alfi.......hun kan dog finde på at snige sig op på datterens værelse og snuppe en bamse fra sengen og så liste ned i sin kurv og putte den sammen med alle hendes andre bamser......så går hun sådan lidt tralalaaa tralalaaa rundt som om den altid har været hendes bamse.......hvis vi så går hen og kigger i hendes kurv så kigger hun væk og hvis hun kunne fløjte så gjorde hun det......."ja jeg har ikke gjort noget mor" *GG*

• #4   19. sep 2006 Susso : jeg slap godt nok også billigt i hvalpeperioden, kun 1 handske ( som jeg selv havde brugt til at lege med ham ) og så en termostat oppe i de gamles hus. Herhjemme har vi altid kunnet ligge alt på gulvet uden at det blev rørt, selv min taske som næsten altid har godbider i, lader han ligge....

• #5   19. sep 2006 MT: rigtig træls med de sandaler, og det er mårkelig det er altid de dyre ting de får fat i SMIL.

Sabina:Nej, det er først gang, hun har været så slem. Men hvad fanden hun er jo kun et barn,og hun syntes jo bare det er sjovt. Men man skal holde sig i skindet for ikke bare at gå amok.

Men hunde de laver nu nogle mærkelige ting engang i mellem.

• #6   19. sep 2006 Sikke nogle dygtige hunde i har: Hvad har jeg lige gjort forkert *SMIL*

• #7   19. sep 2006 Annie : tja, vi er bare kanon gode ejere/trænere *GGGG*

... ej, tror bare vi har været heldige... har aldrig haft en så nem hund som Shorty.

• #8   19. sep 2006 Hehe, tror nu ikke du har gjort noget forkert... Mine forældres hund på snart 5 kan stadig finde på (i et øjebliks kådhed) at hoppe op på spisebordet når hun er alene hjemme. Det allerbedste er hvis der står en pakke smør med lidt rester i, så ødelægger hun låget, slikker resterne i sig, tager den tomme pakke ud til kattebakken, fylder den med grus og begraver det i sofaen eller stiller den pænt på bordet igen...
    Ville også gerne vide hvad hun tænker når hun gør sådan ;D

• #9   19. sep 2006 Nej tror heller ikke jeg har gjort noget galt, tror bare vi har fået det psykiske syge hunde i kulet, SMil. Men hvad vi vil ikke undvære hende nu

• #10   19. sep 2006 M T : LOOOOOOOL ..... kunne lige se det for mig *gg*

• #11   19. sep 2006 Nemlig sabina....vi er bare superhundeejere *GG*

Annie....sagen er den, at Emma altid har været for doven til at lave ballade.......hver gang hun skal være alene så kan du ikke se halen på hende for bare poter.....hun skynder sig hen og soooooooove ;o)

Men tro mig.....jeg ved hvordan du har det.....min forrige tæve var en rigtig bisse......hun tømte vores køkkenskabe for ALT......vi kom hjem en dag og så lå der : cacaokartoner, juice, æblejuice, cacaopulver, kartoffelmel, alm. mel, pasta, stegemargarine i vores hvide (forhænværende hvide) sofa......alt det drikkelige var der selvfølgelig bidt hul i så det ganske langsomt kunne sive ned i sofaen.........der ud over havde hun pelset en stor hynde til en elskovsrede (stol)........fuck hvor blev jeg depri *GG*
    Hun kunne også åbne vores køleskab og trods alle mulige afspæringer foran så gjorde hun det et utal af gange......til sidt lavede vi en skydelås på det og det fungerede super........prøv lige at forstille jer vores samtale inden vi gik på arbejde: "har vi nu husket at låse køleskabet og skabene" ....*GG*

• #12   19. sep 2006 Susso : den hund havde da talent... kunne da være en perfekt hjælpehund *ggg *

• #13   19. sep 2006 sabina.....ja hun havde virkelig talent den hund.......hun brugte det bare det forkerte sted ;o))

• #14   19. sep 2006 Susso:Ha ha ha, den var god. Kan godt forstilli mig det.

Sabrina. Nej det med chipsene, har alfi også gjort. hun står så i sofaen og spiser dem. Måske alfi og din vuffer er i familie smiley

• #15   19. sep 2006 Annie M: Så skal begge jeres hunde også være i familie med Loco - han ved næsten ikke noget bedre end salte chips.. Gad dælme godt se de forældre til sådan et kuld smiley

• #16   19. sep 2006 Hi hi dagens grin.

Derfor sover mine i kravlegården - er ikke så effektiv mere, mangler mange tremmer - eller deres transportkasser. Det skal lige siges, de går selv derind - OG de sover hele natten..... Er bare 15 og 25 uger.

• #17   19. sep 2006 Min gamle hund var snu... han gjorde ikke noget han ikke måtte... han slog sig bare sammen med katten istedet for ...

Forstil jer mig stå og lave 25 højtbelagte smørrebrød til vores håndværkerer, forstil jer så mit ansigtsudtryk når man kommer ind igen og opdager katten på bordet som spiser pålægget og kaster brødet ned til hunden.....

Hold kææææft jeg var gal den dag, der var der billige dyr til salg!!

Men jeg kan nu godt grine af det idag... de var jo ret snu de søde små *ggg*

• #18   19. sep 2006 De er nogle skære skabninger de hunde :9

Kommentér på:
Verdens skøre hund Alfi

Annonce