{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

Nu med rullepølsehund! {{forumTopicSubject}}

Vi mistede vores elskede pølledyr til kræft. Tror aldrig jeg kommer over det. Det skøre kræ var der i de sværeste tider i mit liv.
Desværre var han alvorligt syg i et år on and off.
Vi valgte så at give ham fred, da kræften brød ud igen.
Han var verdens bedste pøllemastiff og der går ikke en dag uden han er i mine tanker. Da han skulle herfra græd alle. Mine chef, min familie, mine veninder, min kæreste og selv dyrlægen tudede.
Han vil aldrig blive glemt.

Da vi bor i Nyboder, blev vi enige om at vente med ny bullmastiff til min kæreste er færdig på officersskolen og vi køber hus.
Men i mellemtiden blev vi pludselig de lykkelige ejere af en rullepølsehund!
Jeg refererer her til vores nye engelske bulldog hvalp, Eigil. Opkaldt efter min kærestes chef som er oberst og skolechef på Hærens Officersskole.

Hooooooold nu op hvor havde jeg lykkeligt glemt hvordan det er at have hvalp! Den djævelske lille kanonkugle kører jo med 180km/t?! Nuvel, kun 2 timer i døgnet. MEN! det er altså to lange timer! Han er bare så cute at han slipper afsted med at være sådan en bøllefrø smiley
Det er skønt med hund igen. Han varmer vores hjerte med alle de ligheder han har med pølledyret. Men alligevel er de så langt fra hinanden.
Vi glæder os til et LANGT(!!!!) liv med ham smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu med rullepølsehund!
Kommentér på:
Nu med rullepølsehund!

Annonce