{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Hvordan kan jeg kickstarte min forbrænding??? {{forumTopicSubject}}

Efter en tur i byen for to dage siden? Jeg fik ca 4 glas hvidvin og en drink med vodka. Jeg har normalt en ugentlig slikdag, den har jeg self skippet denne weekend. Og er kommet direkte tilbage på sporet med min sunde levevej. Jeg skal cykle 12 km i dag og i morgen. Er der noget andet jeg kan gøre for at sætte min forbrænding i gang igen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan kan jeg kickstarte min forbrænding???
  • #1   10. maj 2015 Cardio er en god måde at starte sin forbrænding på .

• #2   10. maj 2015 Og med cardio mener du vel bare at få pulsen op ik?

Nogle der så ved om jeg skal blive ved med at spise de seks gange om dagen jeg gør stadigvæk nu hvor min forbrænding ikke er helt oppe og køre?

• #3   10. maj 2015 Jo . Styrketræning kan man også bruge . Bliv endelig ved med at spise 6 gange om dagen . Det er maden der holder din krop igang .

• #4   10. maj 2015 Nu siger du at du skal cykle 12 km i dag og i morgen, og kender jo ikke lige omstændighederne - men tænker at det jo faktisk er ret essentielt, at du på cyklen får pusten op og kommer til at svede ordentligt.
    Da jeg arbejdede i weekenden cyklede jeg 28 km på en weekend (og 9 km i hverdagene), men hvis det bare er et let/moderat tempo når man cykler fra A til B (som jeg gjorde - fik pusten op men ikke som hvis jeg virkelig havde trænet ordentligt), så får man jo ikke en ordentlig forbrænding smiley

• #5   10. maj 2015 Det er ment som træning. Ikke bare komme fra A-B. Så jeg presser mig selv og får pulsen op smiley

• #6   10. maj 2015 spise noget med en masse chili har jeg læst et sted ...

• Emil
    Emil Tilmeldt:
    maj 2014

Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 147
    #7   10. maj 2015 -Stærk mad sætter dine forbrænding op i en 2-3 timer.
    -Spis 5-6 gange dagligt, mindre portioner.
    -Kanel sætter din forbrænding op.
    -Drik Masser af vand.
    -Mørke grønne grønsager (Så som broccoli, grøn kål, spinat), tager længere tid for din krop at nedbryde. Nogle kalder dem for negative kalorier, fordi man forbrænder mere end man optager. smiley

• #8   10. maj 2015 Hej Jens. Størstedelen af det du nævner der gør jeg allerede. Jeg har en kostplan jeg nøje følger og i den spiser jeg 6 gange om dagen og de tre mellemmåltider er mindre. Har faktisk næsten lige spist en æble drysset med kanel smiley Drikker mellem 2,5-3 L om dagen. Og så spiser jeg masser af grønsager.

• Emil
    Emil Tilmeldt:
    maj 2014

Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 147
    #9   10. maj 2015 Så har du jo styr på det smiley
    Men tror ikke du skal droppe din slik-dag. Den er med til at give kroppen et chok. Spiser man sundt hele ugen, så bliver den vant til mad med lave kalorie tal. Får den så pludselig noget med mange kalorier arbejder den hårdere for at forbrænde det, og den bliver i det tempo nogle dage efter smiley

• #10   10. maj 2015 Min kostvejleder sagde blot jeg skulle vide at når jeg indtog alkohol så ville der gå helt op til en uge før min forbrænding var tilbage til normal. Og derfor droppede jeg min slikdag, og kalorie-mæssigt skulle jeg vælge mellem alkoholen eller slik. Og nu er det søndag så nu er det for sent smiley

• #12   10. maj 2015 Det gør jeg fordi jeg skal ikke på nogen måde ligge mit sociale liv på hylden, jeg er standhaftig nok til at sige nej tak til kage og alt muligt andet når jeg ses med andre eller på arbejde f.eks. Derfor - der skal være plads til en tur i byen (det er et halvt år siden sidst og der var jeg ikke på kur), så må jeg tage det set-back det giver. Nu spurgte jeg bare om der var nogle der kendte nogle der kendte en metode til at få gang i min forbrænding igen. Så mit vægttab er meget vigtigt for mig, men en tur ud en sjælden gang imellem mener jeg der skal være plads til.

• #14   10. maj 2015 Men man kan sige at jeg bad heller ikke om dømmende kommentarer - andet end det kan da i sidste ende kun være mit eget problem smiley og jeg kan ikke se nogle steder i HG'a regler at man ikke må bede om råd til alt mellem himmel og jord, så længe man bruger den rigtige kategori. Men tak for dit input. Og fortsat god aften smiley

• #16   10. maj 2015 Jeg glemte at spørge hende om, om jeg kunne gøre noget for at få det op i gear igen, da jeg så hende sidst... Og hun sagde op til en uge. Og så var jeg self bekymret for at om jeg så i den (uge måske) tid min forbrænding ville stå stille så ville tage det på det jeg spiste selvom det er min kostplan smiley

• #18   10. maj 2015 Jeg kan prøve smiley

Kommentér på:
Hvordan kan jeg kickstarte min forbrænding???

Annonce