HG i KAOS..... {{forumTopicSubject}}
hej folkens....pyhhhaaaa skal lige tørrer sveden af panden.... for jøsses hvor har der på det sidste været meget " gang i den " herinde....
må indrømme at jeg ikke på det sidste har været her så meget....men hver gang jeg lige har stukket snuden ind, har der været total KAOS.... først røg MP.... næste gang jeg lurede ind havde CE fået øksen... og nu idag er Kisser blevet udsat for en hacker.....derudover har folk herinde fået den sygeste mundkurv på....man må ikke tale om nogen eller noget (godt eller skidt).... så efterhånden taler alle så meget i kode, at det er svært at forstå hvad de prøver at udtrykke.......
tråde bliver slettet hurtigere end de bliver oprettet....så alle igen er dybt forvirrede....og nye "hva skete der" tråde opstår......alt sammen uden en forklaring fra magthaverne på dette site....
for hver gang disse ting opstår, falder mine skuldre en cm. mere.... for hva faen sker der herinde....
jeg er total målløs over dette forum, og forstår ikke hvordan der kan opstå et sådan KAOS....
det er en hundeforum,.. for dælen.... hvordan kan det gå så vildt for sig....
ku måske forstå det hvis det var et forum for meget følsomme emner såsom stofmisbrug....psykiske lidelser....eller....pædofoli....
Lykke
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 5 Emner: 64 Svar: 2.180
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 275 Svar: 3.196
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
og velkommen tilbage Kisser....
orvs rettelse.... der sq i mit første indlæg selvfølgelig stå MGP...og ikke MP
Lykke
jul 2005
Følger: 29 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 199 Svar: 1.223
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 189 Svar: 2.955
jan 2005
Lykke
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 189 Svar: 2.955
Der ligger så meget gammelt privat had som folk slæber med herind... Det er umuligt at holde rede på hvad der er rigtigt og hvad der er forkert ;(((
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 29 Emner: 123 Svar: 5.525
Den halvdel af HG der ikke er herinde i døgndrift har ikke en chance for at fatte en hujende fis af hvad der foregår, da emner, folk, tråde, kommentarer, profiler slettets for et godt ord (ikke udpræget en kritik af HA'erne, for en del af det har været nødsadiget til at blive slettet) samt at kodesporget er massivt og alt foregår via BC....
jan 2005
men jeg føler tit det (åbenbart nødvendige) kodesprog, er en total hæmsko, og en kilde til større forvirring og misforståelser.....
jeg sidder tit og tænker "hva dælen taler de om...."
Lykke
jan 2005
i den tid jeg var derinde var der 1 udsmidning....folkens 1.....
admin blandede sig ikke nær så meget som her, og selvom det indimellem gik hårdt for sig, var der en form for selvjustits, hos brugerne....der var altid nogen der sørgede for at det endte i nogenlunde god ro og orden.....altid nogen der støttede de udskældte osv.
så derfor er det mig en meget stor gåde at vi herinde i et forum (der set udefra sq være noget mere fredeligt) ikke kan gøre det samme...
Lykke
feb 2006
jan 2005
tror at hvis det var mere op til os selv.... ville vi også være mere opmærksomme på at opføre os anstændigt....
forstået på den måde, det er nemmere at læne sig tilbage... og ikke tage ansvar for sine handlinger, når man ved at det sidder der nogen andre og gør for en (Admin)....synes faktisk at de fleste er ok gode til at undskylde, når de har trådt forkert.....
og det skal der sq også være plads til....
Lykke
Lykke
jan 2005
1. advarsler i trådene fra admin. FØR trådsletning eller frysning.
2. indivuelle forklaringer til de frosne. (ikke en general smøre) fordi de frosne ikke bliver gjort opmærksom på hvad de IKKE skal gentage for at undgå fremtidig frysning.
3. langt størrer åbenhed fra Admin`s side. (hvorfor handler de som de gør)
4. slæk lidt på de (i mine øjne) alt for stramme regler.
tror alle disse regler giver folk lyst til oprør, og derfor kun er roden til unødvendig ballade.....
Lykke
jan 2005
jeg skal da være den første til at sid´ge at jeg op til flere gange har været i skrive nag med flere herinde.... nogen gange har vi sluttet fred.... nogen gange ikke....og sårn er det!!! men fred eller ej.... er vores uenighed foregået over et par dage....med skriverier frem og tilbage... hvor det så er endt med at man blev enige...eller enige om at være Uenige....
Lykke
jan 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.493
Men godt at se, at du er tilbage Kisser...dig vil jeg ikke undvære herinde!!!!
feb 2006
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.578
Og nej jeg sympatiserer ikke med hundehandler, jeg er blot ikke enig i den fremgangsmåde.
Desuden synes jeg også at man kan risikere at ødelægge den "sag" man har brugt energi på ved at offentliggøre et forløb inden politiet er gået ind i sagen - såvidt jeg kan se er der tale om indicier når man offentliggører så følsomme oplysninger, og man giver disse personer mulighed for at pakke deres virksomhed sammen, hvis der er tale om snakken, inden de er blevet undersøgt at myndighederne.
/ Trine
/ Trine
HG i KAOS.....