{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.205 visninger | Oprettet:

Den nye rette/slette ordning på HG. {{forumTopicSubject}}

Som alle nok har opdaget nu, har vi fået rettighed til at ændre vores indlæg indenfor et vidst tidsrum..... Dette har også været ønsket længe

MEN er jeg den eneste der dertil tænker at der vil opstå lige så meget rod som ved sletning? JA det er ustyrligt irriterende hvis man bruger lang tid på at skrive i en tråd og i det man klikker send, er tråden væk også kan kun tænke sig til hvad pokker der nu vil ske med hunden etc.

Hvis jeg nu havde i tankerne at lave hvalpe på Nala (bare rolig det har jeg IKKE!) og opretter en glædestråd og regner med at få en masse klap på skulderen og god vind herindefra hvilket jeg ikke får derfor bliver jeg tøsefornærmet og vil slette min tråd, det kan jeg ikke længere MEN til gengæld kan jeg ÆNDRE i indlægget, så vidt jeg har forstået er der en tidsbegrænsning på 15 minutter og i det kvarter kan jeg jo i princippet ændre til alverden (ved mindre ændringen i startindlægget skal godkendes af en HA'er først?)

Kan jo lægge ud med en tråd der omhandler avl men i det at jeg ser at folk ikke er enige med mig og jeg ikke kan slette kan jeg i stedet ændre tråden til en tråd om hvorfor en dalmatiner har pletter......

Det samme med kommentarer til en tråd, de kan også ændres i inden for seks minutter vidst nok.... Men det kan jo ende op med at blive et kæmpe kaos hvis alle bare retter i indlæggende??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den nye rette/slette ordning på HG.
Kommentér på:
Den nye rette/slette ordning på HG.

Annonce