{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

Det funger da ikke :( {{forumTopicSubject}}

Har lige budt en hund velkommen, og da jeg synes det er en lidt kedelig besked at bare trykke på deres nye system, og der blot står velkommen og ikke andet. skriver jeg en besked og trykker velkommen.... men så står der pludselig min egen skrevne besked og ovenover den kedelige bare velkommenbesked smiley

Det er sgu da en ommer smiley
og man kan kun slette den besked man selv har skrevet, og ikke engang rette den der bare popper på ved at man trykke velkommen.

ej det er sgu da for dårligt, og slet ikke fungerende smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det funger da ikke :(
  • #1   23. aug 2014 Har været udsat for det samme her Men jeg har brokket og brokket mig til dem Også fordi, nu kan folk bare næsten lade være med, at skrive noget om deres hund ;den ryger ind alligevel smiley

• #3   23. aug 2014 Hvis du skriver i kommentarfeltet for oven. Der ved siden af alle "afvise-grundene" og så trykker "velkommen" så kommer det hele i et felt smiley

• #4   23. aug 2014 Her virker det udmærket hvis man gør som Fubert beskriver smiley

• #5   25. aug 2014 Badetøflen: Kan du beskrive nærmere, hvad det er du gør, så der fremkommer to separate beskeder?

Det burde nemlig ikke være muligt, at gøre, hvis man klikker på "Egen besked", skriver kommentaren i kommentarfeltet, og byder velkommen ved at klikke på den grønne knap.

Hvis du først byder velkommen, og derefter skriver din egen besked - så vil det dog komme til at fremstå, som du beskriver i kommentarerne.

Og hvis det er muligt, så vil vi selvfølgelig sørge for at rette det herfra smiley

Skriv blot til os her: www.hundegalleri.dk/faq

Mvh. Rikke/HG

• #6   25. aug 2014 Rikke Det er også galt her Altså når jeg med egne ord byder velkommen, og så bla bla og så trygger på den grønne velkommen Kommer min besked frem ,men også en hvor der bare står velkommen Altså jeg byder velkommen 2 gange

• #7   25. aug 2014 Rikke : jeg har fundet ud af hvad der er galt, fubert forklarede det.

Jeg gik i det normale svarfelt og skrev velkommen blabla , trykkede send, og derefter trykkede jeg velkommen i det grønne felt, og deraf kommer der til at stå velkommen 2 gange.

Det er lidt forvirrende at der ved oprettelse faktisk er 2 felter man kan skrive i smiley

• #8   25. aug 2014 Badetøflen: Det er første gang, vi hører om lige netop denne problematik - men vi ser på, om vi kan gøre noget bedre. Umiddelbart virker det naturligt, at man skriver kommentaren oppe i kommentarfeltet, som hører sammen med velkomst/afvise-knappen. Det er heller ikke en ny tilføjelse - det nye er blot, at man automatisk skriver "Velkommen", hvis der ikke står noget i dette kommentarfelt.

Men godt, at vi har fået opklaret, hvad der sker smiley

Inger: Der bliver ikke budt velkommen to gange - sådan rent teknisk - så din stemme tæller kun en gang. Men som nævnt i det ovenstående - hvis du skriver kommentaren i kommentarfeltet ved velkomst/afvise-knappen, så løses problemet.

Mvh. Rikke/HG smiley

Kommentér på:
Det funger da ikke :(

Annonce