{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

KISSER - KOM TILBAAAAAAAAGE !!! {{forumTopicSubject}}

Det her er en tråd KUN til Kisser..

Jeg ha rdig ikke på MSN, men det ville heller ingen forskel gøre åbenbart - koder er jo lette at få fat i !!

Jeg KUNNE ringe, men kender dig ikke særlig godt - andet end du er den person (måske i hele verden) jeg er mest inponeret over !!

Du har overskud, er SÅ dygtig, bestemt ikke arogant, taler pænt og er i det hele taget bare en super person =)

Dig vil jeg ikke undvære..

Jeg elsker mit HG, men kommer du ikke tilbage - så sletter jeg kontoen og kigger ikke tilbage !
Jeg har ikke lyst til at være her længere hvis en som dig bliver jaget væk, forulempet og udstillet på det groveste..

Jeg forstår hvis du vil have lidt ro oven på det her, men vær sød at komme tilbage..
Jeg kan slet ikk undvære dig - hvem skal jeg SÅ henvise til??

Sååå PLEEEEEEEEEEEEEEASE Kisser-Misser

*synger HØJT og FALSK* Kom tilbage til miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig

Be om =)

Kærligst Nina

Til resten af HG (mest til tumlingerne)

Hvad hyggeligt er der ved siden længere??
Jo jo - vi får da lidt at snakke om på træf, men det er da også det eneste !!

Hvad får man ud af at lave et stunt som det her??
I minder mig mest af alt, om ham gutten der havde AIDS og horede vildt omkring sig for at smitte så mange som muligt inden det var for sent ! (hvor grotesk det end lyder)

Jeg er FRASTØDT !!

Ord kan ikke beskrive den følelse i har frembragt, men lur mig om loven ikke har et par stykker i går ind under??

Håber så inderligt at i har fået nok nu - lad dog være med at gøre det værre endnu - hvorfor er det SÅ vigtigt for jer at lave kaos på den her side??
Kan simpelthen ikke se hvad i får ud af det??

Skyyyyynd je at hacke jer ind på min konto også - jeg vil også gene have noget at melde jer for !!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KISSER - KOM TILBAAAAAAAAGE !!!
Kommentér på:
KISSER - KOM TILBAAAAAAAAGE !!!

Annonce