{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.941 visninger | Oprettet:

Vodka´s historie fra start til slut. {{forumTopicSubject}}

Jeg hentede Vodka den 6/1-06 hos en i Ringsted, han var den eneste tilbage fra kuldet, og han var på det tidspunkt 4½ måned gammel. vi så ham ude i gården sammen med hans mor og far, og allerede der havde han krudt i røven, han løb rundt og legede og havde overhovedet ikke tid til at snakke med os, engang imellem var han dog lige henne og prøve at stjæle godbider fra min pose. Vi fik spurgt en masse ind til ham og hans forældre, og min veninde godkendte ham, og vi tog ham med det samme. Ugerne gik, og jeg begyndte at lære ham at kende og omvendt, men allerede der var der ikke meget kemi mellem os, men jeg fortsatte arbejdet med ham, begyndte til hvalpetræning, trænede kontakt herhjemme, den var stadig ikke eksisterende, og jeg var klar til at smide håndklædet i ringen. Jeg stortudede hver eneste dag og hadede min hund langt væk, jeg tog mig dog sammen og fortsatte efter hvalpetræning på fortsætter hold, og i sommers tog jeg på weekend med Kisser, og startede op hos hende efter sommer med træningen. Imens alt dette stod på, havde Vodka udvilket noget, man i menneskeverdenen, nok ville betegne som spiseværing, han spiste 1 mål mad om dagen, og tabte sig meget, jeg gjorde alt hvad jeg kunne for at få mad i ham, men intet virkede, han nægtede at spise.
Jeg sendte ham til Kisser for at hun kunne prøve at arbejde med ham, og få noget mad i ham, niks, det kunne hun droppe alt om, han ville bare ikke. Kisser og jeg havde snakket sammen siden den weekend hvor jeg var hos hende, om Vodka og jeg overhovedet passede sammen, og om han ikke ville have bedre af at komme et andet sted hen, og efter han havde været hos hende, havde jeg taget min beslutning, Vodka skulle ud til nogen hvor han ville have det bedre og hvor kemien passede.
Imens alt dette stod på, har jeg haft mange samtaler med Bebe, og da hun hørte at Vodka skulle ud til et andet sted, fik jeg beskeden " nej, han skal over til mig, jeg har været vild med ham siden første gang jeg så et billede af ham, og jeg tror han passer lige ind hos mig og min flok", så det kom han.
Vodka begyndte at spise igen og blev en anden hund, desværre opdagede Bebe at Vodka havde smerter, så på smertestillende med ham,og straks kom forandringen, han begyndte at slappe af og ikke være så meget oppe og køre konstant. Han kom til en dyrlæge for at blive tjekket igennem. Vodka havde en skade i nakken, så til kiropraktor med ham og få rettet den ud.

alt dette er jo dejligt nok, og lyder som en lykkelig afslutning, Desværre viser det sig osse at der er noget galt oppe i Vodka´s hovede præcis hvad ved vi ikke, men jeg har nu taget den tunge beslutning at han ikke skal igennem mere, han skal ikke lide, han skal ikke igennem flere udnersøgelser og ikke være på medicin resten af sit liv.

Vodka får fred på mandag oppe hos Bebe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vodka´s historie fra start til slut.
Kommentér på:
Vodka´s historie fra start til slut.

Annonce