{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Nogen SU-kloge {{forumTopicSubject}}

Jeg startede på ny uddannelse i november. I den anledning har jeg søgt SU, og har osse fået mail om at det er gået igennem.
Men men, har osse modtaget mail om at de har forsøgt at udbetale, men at dette ikke var muligt, fordi jeg ikke har en NEM-.konto, så det bedes jeg få i orden og så vil de prøve igen.
-sagen er bare den at jeg HAR en NEM-konto, og har haft det i en hel del år, den har fungeret upåklageligt da jeg tidligere var på SU, kontoen er den samme, så intet har ændret sig.

I mailen står at man ikke skal kontakte dem, de prøver bare igen om ca 14 dage.

Jeg prøvede at ringe til det tlf nr der står i mailen -det er ikke muligt at ringe op.

Jeg gik på SU-hjemmesiden, men finder der at man kun kan kontakte dem om 3 emner (ingen af dem omhandler mit problem), og at alle andre spørgsmål skal stilles til uddannelsesstedet -mit uddannelsessted er jo selvsagt ikke dem der står for udbetalingen, så de kan ikke hjælpe mig.

Hvad fanden gør man så? Hvor henvender man sig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen SU-kloge
Kommentér på:
Nogen SU-kloge

Annonce