{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Hjælp til hjemmeside {{forumTopicSubject}}

Hejsa kloge mennesker.

Jeg skal have lavet en hjemmeside til min praktiksøgning, og har aldrig prøvet det før! Så har brug for lidt hjælp.

Hvor er godt at oprette? (skal ikke koste noget/meget lidt. Skal bruge den frem til sidst i april)
Den skal være nem (læs: MEGET nem) at gøre fin/professionel.
Der skal kunne ligges billeder, videoklip og tekst ind- tekst meget gerne i kolonner, da det er som journalist¨.

Nogen som kan anbefale noget?
Eller evt en som er en ørn til den slags og synes det er hammersjovt som vil hjælpe mig for få kroner (su rækker ikke til det store)
På forhånd tak og god søndag

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til hjemmeside
  • #1   21. feb 2010 vistaprint.dk... du får den gratis i en mdr vist og kan så få den helt ned til vist omkring 30 kr pr måned afhængig af hvor meget den skal indeholde...

• #2   21. feb 2010 der er osse 123hjemmeside...meget enkel, nem og gratis den første mdr.

• #3   21. feb 2010 123 hjemmeside har også gratis en månede og mange udbydere har gratis hjemmesider

problemet er at hvis man gerne vil have mange sider, video og billeder, så koster det de fleste steder

jeg har min hos mono og har haft hos webbyen. begge steder er nemme, men de koster altså

jeg har lige tjekket mono.....det koster 14 kr pr månede...det er da billigt.

jeg vil godt hjælpe dig igennem, hvis du ikke kan finde ud af det...men det er meganemt

• #4   21. feb 2010 Connie: jeg har også oprettet en hjemmeside hos Mono. Men kan ikke se, om man kan lægge film op? Det er ret vigtigt, da jeg gerne vil søge på tv-stationer, og derfor skal vise tv-indslag jeg har lavet smiley

• #5   21. feb 2010 jo det kan du sagtens

du skal først sætte videoen på YouTube, så kan du ude i højre side føre den skabelon over i dit felt, der hedder YouTube og så indsætte din youtube-film der.

jeg har ikke selv prøvet men Laila fra kennel Shinbi har, så jeg ved det kan lade sig gøre

• #6   21. feb 2010 Connie: super smiley Tak for det. Jeg er gået igang med mono's pdf manual, så må vi se om jeg ikke kan få lidt ud af det smiley

Kommentér på:
Hjælp til hjemmeside

Annonce