{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han prøver at fortælle mig noget..
  • #1   19. jul 2014 Haha, fantastisk! smiley

Vores er heller ikke til særlig meget, her i varmen. De ligger bare og sover. Den eneste motion de har fået de sidste par dage, er ca. 1 time i haven hver dag, hvor de mest har brugt tiden på at snuse, rulle rundt og gnave ben. Gåture bliver det ikke til. :o)

profilbillede
  • #5   19. jul 2014 Beso vil gerne solbade i solen, men bliver nød til at beskytte hans hud. Ludo dør også bare i varmen. Så her forgår turene kun om morgenen og aften, ellers er det frit for dem at gå i haven og gør det de nu skal smiley

• #6   19. jul 2014 Simba vil gerne lege lidt, så længe det i skyggen smiley

profilbillede
  • #9   19. jul 2014 Mine har det også varmt Men ikke mere, en at de godt kan tigge, for at komme ud at løbe efter bolde eller pinde Det er mor her, der simpelthen ikke orker før nu Ja nu har vi lige været afsted smiley

• #11   19. jul 2014 Lucky er I sit es pt. Så her er det mig der smider mig I protest. Jeg kan nemlig ikke klare varmen. I dag overlevede han da med en lidt kortere tur her ved 20 tiden, så en halv times tid hvor han kunne brænde krudt af, så var han glad, og jef kunne gå lige så stille rundt. smiley nu har han fået sin aftensmad så nu er der da ro lidt smiley

Kommentér på:
Han prøver at fortælle mig noget..

Annonce