1.050 visninger
|
Oprettet:
Hvad prøver han at sige? {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Junior er en 1½ år gl. Olde English Bulldog, som bedst beskrives som "glad i låget". Han har aldrig haft problemer med at være alene hjemme, eller andre adfærdsproblemer.
Jeg er på det seneste begyndt at bide mærke i, at når jeg eller kæresten kommer hjem, så er Junior meget ivrig for at vise os en genstand som er hans. Eksempelvis et ben, en bold, hans gamle reb el. lign. Jeg plejer at tale rosende til ham, og fortæller ham at den er rigtig fin, men hvad betyder dette? Prøver han at fortælle mig noget?
Håber nogen kan forklare mig lidt om hans adfærd, da jeg synes det er spøjst, men dog ikke et problem i min verden.
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 3.103
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Naturligt bliver hunden glad når i kommer hjem, den har lært (tænker jeg) at det ikke kan betale sig at hoppe op og løbe rundt, så den dæmper sig selv ved at tage noget i munden =)
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Det er rigtig lab-adfærd :o))
Jeg tror egentlig det handler om afstresning. Det at bære beroliger hunden.
Der er så den finte - om morgenen oplever vi faktisk med Coffey, at han ikke helt kan nøjes med at være, han vil rigtig gerne putte det, han bærer på i munden på os *GGG*
Hvorfor? Jeg tror det er en hengivenhedsgestus, men kan af gode grunde ikke vide det.
dec 2009
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 47 Svar: 852
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
nov 2009
Følger: 33 Følgere: 34 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 405
Den del med legetøjet har han dog helt selv begyndt på.
Hvad prøver han at sige?