{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Ja, så venter man..... {{forumTopicSubject}}

....på kæresten, der er til Metallica-koncert. Normalt, når han er væk i mere end et par timer, plejer jeg altid at rykke rundt i lejligheden...fordi jeg kan. Det har jeg dog ikke gjort denne gang, da jeg har været travlt beskæftiget med sønnen, der ikke rigtig ville sove og katten, der konstant kom slæbende med den skide legepind for at lege apport med den -.-'

Trængte bare til at dele udkast af mit kedelige liv disse timer. Kan næsten heller ikke nænne at gå i seng uden ham, han har sikkert en masse at fortælle når han kommer hjem..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja, så venter man.....
  • #1   4. jun 2014 Ohh ville så gerne selv have oplevet dem..
    håber kæresten havde en fed aften!

• #2   4. jun 2014 Jeg kan trøste dig med at jeg skal sidde alene hjemme på fredag mens min kæreste er i Horsens statsfængsel smiley
    Kunne sagtens komme med, men næhæ... universitetet skal da lige lægge en eksamen sådan at den eneste dag vi har tid til gruppearbejde er på fredag og jeg har ikke en jordisk chance for at nå frem i tide... smiley

• #4   4. jun 2014 Hvad er det der med Horsens statsfængsel? smiley
    Forklar det lige for en fra den anden side af det store vand smiley

• #5   4. jun 2014 Min kæreste var os til Metallica koncert igår.. Han kom hjem ved en 3 tiden i nat. Gaaab..

• #6   4. jun 2014 Bumle - Horsens statsfængsel/slottet er blevet det nye sted for koncerter, det er et gammel nedlagt fængsel, som også fungere som et museum, det er her Metallica igår spillede og Aerosmith på fredag og Volbeat i August smiley

• #7   4. jun 2014 Min kæreste sagde tidligere igår, at han kom hjem ved en 1-tiden. Kl. 22 skrev han, at det nok ikke blev sååå sent. Men kl. 2 var han endnu ikke hjemme, og så hoppede jeg altså i seng! smiley Da han kom hjem kl. 3.30 eller deromkring, mumlede han noget om at han følte sig gennembanket og nok var blevet for gammel til at headbange xD
    Godnat, sagde jeg bare...

Kommentér på:
Ja, så venter man.....

Annonce