venter på hunden ;) {{forumTopicSubject}}
Ja nu er vi endelig flyttet i hus
Så nu skal der bare spares op til vovse og okonomien skal være helt perfekt, og så skal jeg ha sat mig på venteliste til en lækker eurasier.... så der går lige et par år endnu tror jeg før pengene er til det...håber på det sker lidt hurtigere hehe
Vi har allerede været rundt og gåture og set alle de gode områder hvor hunden ville elske at få lov at at strække ben
Snakket om at hegnet skal fornyes, og ja selvfølgelig hilst på et par skønne hunde.for næsten alle vi møder her i byen går med en hund
Vi blev lige overfaldet af en border collie tror jeg, en skøn unghund, der ikke gad høre på sin ejer og kom løbende hen til og og skulle give mig kysser...ja jeg ved det godt, vi burde ha ignoreret den og ladet den være nu når ejer kaldte og kaldte på den (hendes anden hund var i snor), men den var sååå glad, så kunne ik lade være med at klappe den og fik jo så en masse kys hehe
Og SÅ løb den tilbage til ejer hehe
Ih glæder mig bare såå meget, og nu er vi nået det punkt tættere på at få hund..
Så nu skal pengene bare smækkes til side, så der er råd til vovse, dyrlæge, foder osv til alle dyrene hehe, så der går lige lidt tid...men NU har vi endelig huset til det
Nårh det var bare lige lidt glæde over at være kommet et skridt tættere mod drømmeracen
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.983
Men det er også dejligt at vide at når hunden så kommer en dag, så har jeg fået styr på alt, læst op på diverse, fået hundesikret haven, kender gode steder at gå ture og bruge timer.. her er mange steder at komme ud, og ellers skal vi bare køre nogle få km og så er det nye store områder...
Så kan ihvertfald sige at det ikke er et impuls køb hehe
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.725
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 5
sep 2009
sep 2009
Alt hvad jeg indtil nu har kunne opsnuse så passer den bare helt perfekt ind...
Jeg skal bare ha en større bil til den tid haha
sep 2009
nov 2008
sep 2009
Ja men har kun en spark og vi er jo mor, far og søn på 5 år..og vi har planer om en bette mere om nogle år, det skal der jo også lige være tid og penge til hehe
Ja det er nogle af tingene der gør at jeg hælder mest til tæve, har hørt de er lidt mere large end hanner
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 251 Svar: 2.445
aug 2010
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 360
nov 2008
sep 2009
Glæder mig også rigtig meget til den dag kommer hvor jeg kan byde den velkommen hjem
Jeg savner utrolig meget at have hund i mit liv, og tænker meget på det, så vil til fredericia til februar når der er udstilling og se om der kommer nogle der, og når vi tager ud nogle steder registrerer jeg hurtigt hvor der vil være sjovt for hunden at komme ud og opleve noget
Så er vel lidt hundeskruk hehe
nov 2008
venter på hunden ;)