21. dec 2008 Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Og så venter jeg... {{forumTopicSubject}}
... På at dyrlægen ringer efter mig..
I forgårs om eftermiddagen/aftenen bemærkede jeg at Basse rystede på hovedet.
I går over middag ringede jeg så til dyrlægen da hun fortsat gjorde det, og fik en tid lige inden luk.
Ak, dyrlægen var imponeret! Hun havde aldrig før set st strå i øret på den måde, og slet ikke SÅ langt ind!.. Det sad helt oppe af trommehinden..
Vi prøvede 3-4 gange at tage det ud med en meeeeeget lang tang, men hver gang hun rørte ved strået gjorde det avs, og hunden rystede på hovedet..
Så hun fik en smertestillende indsprøjtning, noget salve og en tid her til morgen..
Har lige afleveret hende, hvor de så ville lægge hende i narkose med det samme, og nu venter jeg bare på at de ringer om et par timer, at hun er vågnet..
Men nøøøj, hvor jeg hader at sidde og vente på den måde!...
Og krydser fingre for at de kan nøjes med en let narkose..
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
God bedring Basse
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Håber hun ikke er alt for længe om at vågne.. Det er simpelthen dødens pølse at sidde og vente på sådan noget :S :S
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
og derefter smutter der altså lige en sjov tanke ind i mit hoved......
Den er slet ikke dårligt opdraget , den har hø i ørene
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.422
Håber Basse er ved at være vågen så du kan hente hende igen
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Det havde været nok med den lette narkose, så selvom hun er lidt groggy, er det slet ikke så slemt som da hun blev steriliseret!..
Der sad et helt græsfrø, (dem med de der lange pistijaverter) heelt inde i øret på hende, så jeg kan satme godt forstå det irriterede hende.. Håber godt nok ikke det har siddet der længe :S :S
Hun er hverken tørstig eller sulten, men fik dog hældt en dåse tun med lidt vand i på hende - det kunne hun godt overtales til..
Bertil,
haha! Den vil jeg i den grad huske!
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.626
Og så venter jeg...