{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Utålmodig pakke venter :) {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er en fa..... utålmodig pakke venter, kan slet ikke vente, og synes det går såå langsomt.

Jeg bestilte i fredags 4 pakker, 1 fra DK, 1 fra Tyskland og 2 fra Holland, alle indenfor lukketid og lige i r.... af hinanden smiley

Den fra DK kom i går, den ene fra Holland skulle gerne komme i dag, den fra Tyskland kommer først i morgen og den sidste fra Holland er ved at blive pakket, her kan jeg mærke at nogle firmaer er hurtigere end andre til at få pakket og sendt.

Den pakke der skal komme fra Holland i dag, blev sendt for 2 dage siden, det gjorde den fra Tyskland også men den kommer først i morgen, så her kan jeg konstatere at GLS er væsentligt hurtigere end UPS.

Sidder og overvejer at ringe til GLS for at høre om de er hos mig inden jeg skal på arbejde, men ved også jeg må væbne mig lidt med tålmodighed smiley

Andre der har ligeså svært ved at vente på sine pakker som jeg ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Utålmodig pakke venter :)
  • #3   19. sep 2012 jeg er den store kagebager, så har bestilt en masse fondant, redskaber og lige et par maskiner, så det er jo spændende at modtage smiley

GLS er vildt hurtige, er positiv over deres måde at levere pakker på, og når jeg får pakker på 20 - 40 kg. (det sker altså et par gange om året), så er de så søde at pakke pakkerne op og sammen med mig få det hele båret op i mit køkken på 1 sal før de kører, fantastisk service smiley

• #4   19. sep 2012 Kender det virkelig godt. Jeg har bestilt en ny Hurtta line til træning og et Hurtta regndækken fra Sverige. De sendte dog ikke til Danmark, men heldigvis ville min kammerat gerne sende det videre for mig. Det bliver sendet med Post DK i dag, så håber jeg har det i morgen smiley

• #5   19. sep 2012 Åh ja, når man har bestilt noget, så skal det helst være fremme minuttet efter, at man har bestilt *GG*

• #6   19. sep 2012 Ja, man har ikke tid til at vente smiley

• #7   19. sep 2012 Rotterne
    Det er desværre kun privat køb der går lynende hurtigt, som engros så tager det evigheder, den pakke jeg bestilte engros den er ikke færdig pakket endnu, så der må jeg væbne mig med tålmodighed, får desværre heller ikke der et track and trace nummer, så der er det altid spændende at vide hvornår pakken kommer smiley

• #8   19. sep 2012 Så kom pakken der skulle ankomme i dag, sikke en glædelse, selv mine hunde hoppede og dansede rundt om pakken, men da de opdagede der ikke var noget til dem, så gik de hen og lagde sig på tæppet igen smiley
    Mon de er lidt for vant til at der kommer pakker til dem, fordi mor her synes det er nemmere at bestille over nettet smiley

Kommentér på:
Utålmodig pakke venter :)

Annonce