Utålmodig pakke venter :) {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg er en fa..... utålmodig pakke venter, kan slet ikke vente, og synes det går såå langsomt.
Jeg bestilte i fredags 4 pakker, 1 fra DK, 1 fra Tyskland og 2 fra Holland, alle indenfor lukketid og lige i r.... af hinanden
Den fra DK kom i går, den ene fra Holland skulle gerne komme i dag, den fra Tyskland kommer først i morgen og den sidste fra Holland er ved at blive pakket, her kan jeg mærke at nogle firmaer er hurtigere end andre til at få pakket og sendt.
Den pakke der skal komme fra Holland i dag, blev sendt for 2 dage siden, det gjorde den fra Tyskland også men den kommer først i morgen, så her kan jeg konstatere at GLS er væsentligt hurtigere end UPS.
Sidder og overvejer at ringe til GLS for at høre om de er hos mig inden jeg skal på arbejde, men ved også jeg må væbne mig lidt med tålmodighed
Andre der har ligeså svært ved at vente på sine pakker som jeg ?
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 17 Hunde: 9 Emner: 60 Svar: 821
GLS er vildt hurtige, er positiv over deres måde at levere pakker på, og når jeg får pakker på 20 - 40 kg. (det sker altså et par gange om året), så er de så søde at pakke pakkerne op og sammen med mig få det hele båret op i mit køkken på 1 sal før de kører, fantastisk service
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 61 Svar: 1.038
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
sep 2011
sep 2011
Det er desværre kun privat køb der går lynende hurtigt, som engros så tager det evigheder, den pakke jeg bestilte engros den er ikke færdig pakket endnu, så der må jeg væbne mig med tålmodighed, får desværre heller ikke der et track and trace nummer, så der er det altid spændende at vide hvornår pakken kommer
sep 2011
Mon de er lidt for vant til at der kommer pakker til dem, fordi mor her synes det er nemmere at bestille over nettet
Utålmodig pakke venter :)