iPhone hjælp søges! iPhone hjælp søges!
Min Tlf har drillet et par dage, så efter at have synkroniseret den med iTunes, ville jeg prøve at gendanne den, men efter at have ventet 1 time, sagde den at det ikke havde lykkedes at gendanne den!
Skærmen var bare sort, med iTunes mærke på inkl et billede af oplader, og mere skete der ikke. Tog den fra alle ledninger, men nu kan den hverken tænde eller slukke. Har forsøgt at holde begge knapper nede i 10 sek, den slukker, tænder og så viser det samme billede sig bare igen, mens iTunes og en ledning.
Når jeg sætter den til computeren, registrerer computeren ikke min iPhone, og går jeg ind i iTunes, så kan jeg ikke finde ikonet oppe i højre hjørne så jeg kan styre min iPhone.
Den er helt døøøød
Hvad fanden gør jeg???
jul 2013
Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 242
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 82 Hunde: 2 Emner: 350 Svar: 6.078
apr 2006
Følger: 75 Følgere: 112 Hunde: 1 Emner: 40 Svar: 357
1. Du tager den med til en butik der rep iPhone.
2. Du gøre det selv.
Vejledning fra youtube http://m.youtube.com/watch?v=wATfKL2gi-4
PS jeg selv valgte nr. 1. Jeg mistede ikke noget.
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 82 Hunde: 2 Emner: 350 Svar: 6.078
Er fladet ud i sengen endnu på mobilen, så du må lige selv Google en vejledning.
Men det er det program på din computer som genkender en iphone når du plugger den til. Det sker at den klodser i det og slår fra, og det kan osse ske at den skal 'rebootes' fordi den kører uden at genkende at man har tilsluttet sin telefon.
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
iPhone hjælp søges!