{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Eksperter i Iphone 4S/ Ipad 2 og facebook søges :) {{forumTopicSubject}}

HJÆLP smiley

Okey først ang. Iphone 4S. Jeg har læst et sted, at hvis man går på facebook via safari istedet for via facebookapplikation, så skulle man kunne dele andres opslag. Det kan jeg ikke. Nogen forslag på løsning?

Det andet er så kærestens problem smiley
Ipad... Hvis man går på facebook via safari kan man se det spil han normalt spiller "Farkle", men når man prøver at åbne den, siger den at den mangler Adobe Flash player, men at Apple ikke tillader installation af dette på Ipad og Iphone.
Fik så at vide at man kunne installerer en anden browser til 30 kr, som hvert fald gjorde at man ikke manglede flashplayeren på ekstrabladet. Den hedder Skyfire.
Men logger man på facebook via den, så kan man slet ikke finde Farkle heller ikke når man søger på den. Den er bare væk.

For hulan. Troede Ipad var en minicomputer, men det er det åbenbart ikke.
Nogen der kan hjælpe os videre????

Mener der var flere spørgsmål, men kan ikke huske dem lige nu smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eksperter i Iphone 4S/ Ipad 2 og facebook søges :)
  • #1   21. dec 2011 Ikke for at lyde hånende eller noget, men vidste i ikke det med at Flash ikke duede på iPad, inden i købte den?

Og nej, en iPad er ikke en "minicomputer". Den er faktisk men som en slags "notatbog" med internet funktion. Dvs. som et supplement til computeren fx. i forbindelse med møder, så ikke man skal slæbe en tung bærbar med.

Beklager hvis i har købt den i den tro at den kunne bruges fuldt ud som en computer eller hvis en sælger har bildt jer det ind, for så er i blevet snydt.

• #2   21. dec 2011 galaxy tab er klart bedre end ipad... Det er selvfølgelig lidt sent nu at få af vide.
    Flash er ikke understøttet på et apple produkt.

• #3   21. dec 2011 Nina: Nej det vidste jeg ikke. Hvor skulle jeg vide det fra? Det stod ikke på Apples side under Ipad 2???

Og ja det er for sent. Har brugt hele min resterende pension på Ipad til kæresten, da vi af andre havde fået at vide at det var ligesom en mini computer, bare meget bedre. Ikke at der var begrænsninger!
    Ellers havde jeg købt en bærbar istedet!

Og Iphonen har jeg kun, fordi jeg har vundet den....

Er I søde kun at svare, hvis I kan hjælpe med de ting vi har, istedet for at foreslå at jeg køber andre ting. Det kommer ikke til at ske, før jeg bliver lotto millionær!

• #4   21. dec 2011 Cirkeline F
    Gav dig da et svar på dit spørgsmål...
    Flash er ikke understøttet på et apple produkt.

Men udover det, så prøv at tjekke på dba.dk om ikke der er en der vil bytte deres galaxy tap til jeres ipad.

• #5   21. dec 2011 Cirkeline F:
    Du kan jailbreake både iPad og iPhone, så er de fleste "problemer" løst..

men jeg vil nu mene at det er en mærkelig point at komme med mht det spil, og du ville have købt en computer istedet. Der er SÅ mange fede apps til iPad, som du ikke kan få til en computer smiley

Du har gjort dig et udemærket køb i en iPad. Det behøver du ikke ærgre dig over, snart er flash playeren død, (har jeg læst) den bliver erstattet af noget andet smiley

• #6   21. dec 2011 Cirkeline - ro på... Jeg spørger jo bare. For personligt har jeg det selv sådan at hvis jeg skal bruge penge på en computer/iPad/whatever, så læser jeg altid anmeldelser på nettet først. Netop for at se om produktet lever op til mine krav, men det har i så ikke gjort, kan jeg gætte mig til.

Altså jeg prøver så ment bare at oplyse jer op, hvad i rent faktisk har købt. For nogen har jo åbenbart bildt jer noget ind mht. iPad og det er selvfølgelig skide ærgeligt, men nu har i den jo i huset og så må i jo får det bedste ud af at bruge den.

Jeg syntes selv at iPad er en fin fin lille "maskine", men som jeg også skriver, så skal man virkelig på ingen måde sammenligne den med en computer. Men man kan bruge en iPad til mange andre ting.

Nu ved jeg ikke hvad i bruger en alm. computer til, men ud fra hvad jeg bruger en computer til, så er en iPad pænt ubrugelig da den ikke er optimal til fotoredigering fx, som jeg bruger min computer meget til.

Hvad havde i af forventninger til jeres iPad? Købte i den bare på nettet eller var i rent faktisk inde i en butik og stå og lege lidt med den først? For det får man faktisk rigtig rigtig meget ud af at gøre, når det kommer til sådanne elektroniske ting.

PS. hvis i installerer Skype på den, kan den bruges som en slags telefon smiley

• #7   21. dec 2011 Altså min søster og svoger har en Ipad, som de bruger til at høre musik på. Se filmklip og til bare at tjecke nyheder osv.

De bruger ikke facebook og spil, og at jeg ikke lige har tænkt så langt at det kunne være et problem er jo så det.
    Jeg synes bare at jeg gerne vil have min kæreste også kan hygge foran computer/ipaden mens han kan se tv'et. Ligesom jeg kan med min bærbare. Istedet for han sidder ved den stationære med ryggen til fjernsynet og mig, når han er her.
    Derfor ville jeg have en Ipad til ham...

Han har fundet noget lignende det ene spil han spiller på facebook. Der hedder Bejewled blitz eller deromkring, og installeret som en app.

Men ja... jeg og han har overhovedet ikke "været med på moden før", og nu hvor jeg havde vundet en Iphone, så tænkte jeg.... FANME... nu skal VI også være med på moden.

Men Flash har jo så intet med at dele på facebook. Kan være dele via ipaden eller Iphonen. Nogen der har løsniing på dette?

Pruttehundeejer: Nej den skal absolut ikke byttes. Vi er glade for den. Men prøver bare at finde ud af hvad og hvordan man evt. kan løse nogle problemer, hvis man kan.

Nina: JEG har prøvet min søster og svogers. Var også på facebook osv med den, men tænkte altså ikke på at jeg skulle prøve spil!.

Den skal bare bruges som hygge-"computer".
    F.eks. osse da min kæreste står over for en ankeloperation, så er det lidt nemmere at lægge på sofaen med gibs og så bare fise lidt rundt på Ipaden end han skal sidde på en eller anden mærkelig måde ved den stationære.

Kommentér på:
Eksperter i Iphone 4S/ Ipad 2 og facebook søges :)

Annonce