{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

Så mistede jeg lige min søster {{forumTopicSubject}}

Ja... Kort og godt. Min søster har frabedt mere kontakt fra min side. Om det er permanent eller midlertidig har jeg ingen fornemmelse af.
Alt forgået over SMS der startede med en sviner fra hende. Efter forgæves at have ringet hende op (slukket telefon tilsyneladende), flere indtalte beskeder og sms'er fra min side tikkede der en SMS ind om at jeg åbenbart har store problemer og hun håber nogen kan hjælpe mig...
Er sku målløs må jeg sige.
Svineren kan keg overhovedet ikke genkende. Jeg har gjort en masse ting som jeg ikke kan se hvornår jeg overhovedet har gjort (ud over jeg sagde fra da nevøen rasede huset og har bedt om at han lærer omgang med hunde - netop vinklet på at jeg var ræd for at min hund en dag bider ham).
Hun bad mig om at være ærlig - og dum som jeg er, siger jeg min mening omkring hendes svigt af vores mor op til hendes død.
For 10 minutter siden kommer smsen om at hun ikke vil have kontakt - efter jeg forgæves at forsøgt at kontakte hende siden mandag.
Det efterlader mig sku med en ret underlig følelse i maven.
Jeg aner ikke om jeg skal være vred, ked af det eller hvad jeg i det hele taget skal tænke.
Men jeg gik da fra at være nervøs over min søsters adfærd siden eksmanden byttede hende ud og blev blæst i hovedet, til for alvor at være bange for hendes ve og vel.
Har lige fået fri fra uni og skal fra Odense til Esbjerg nu. Det bliver sku en lang og mærkelig tur.
Heja hu! Hold kæft jeg ønsker mig et normalt liv!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så mistede jeg lige min søster
  • #1   2. apr 2014 Kan godt huske din tråd med din nevø.

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Nu kender jeg hverken dig eller dig søster, og det er klart vi kun får en side af sagen her, men det lyder til at din søster er på et meget dårligt sted lige nu og det går så ud over dig. Sandheden er nogle gange ilde hørt, men som regel hjælper den på sigt.

Man kan ikke lave om på folk, man kan kun kontrollere hvordan man selv reagerer og hvor meget man vil stå mål til - og man kan ikke hjælpe folk der ikke vil hjælpes. Det er naturligvis synd og ærgeligt med din søster, men omvendt så får du lidt fred fra alt dramaet nu. Forhåbentlig vender din søster tilbage når hun får mere styr på sit liv og har haft lidt tid til at tænke over tingene.

• #2   2. apr 2014 Jeg syntes det M I har skrevet er rigtig godt Søskende kan nemt komme i konfligt med hinanden det er bare så ærgeligt Men lad det ligge et stk. tid så håber jeg for jer begge at i finder sammen igen

• #5   2. apr 2014 Lad være med at presse på mere, men nøjes med at skrive som en slutbemærkning, at hun altid er velkommen til at kontakte dig, hvis hun har brug for det.

• #6   2. apr 2014 Sikke en omgang, men man kan sige, det er dit hjem og din hund, og vil folk ikke følge dine regler så må de jo lade være med at besøge dig, og nogle gange skriver og siger man ting man måske skulle have taget ansigt til ansigt men nu er det sket og mon ikke i nok skal finde ud af det når din søster er klar til at snakke igen smiley

• #7   2. apr 2014 Efter den omgang med nevøen og den måde hun efterfølgende behandler dig ,ville jeg sige at det er er hende der trækker det korte strå med det stunt. Nyd du din pause fra dramaet!

• #8   2. apr 2014 tja min søster er også helt væk.Så vi kan lave en klub?

• #9   3. apr 2014 Er jeg da ked af at høre, det er aldrig rart at "miste" nogen på den måde smiley Hvordan har du det med det? Tænker om det passer dig fint, eller om du gerne vil have i fortsætter kontakten? Uanset hvad synes jeg i skal prøve at snakke tingene igennem først, hvilket selvfølgelig kan blive svært hvis hun ikke vil, men giv det alligevel et forsøg, tiden går stærkt, og der kommer tidspunkter hvor man mangler en søster, og så er det træls at man ikke gav det en chance.. Håber det bedste for dig..

Hilsen en der ikke har snakket med sin søster i 6 år..

• #10   3. apr 2014 Man vælger ikke selv sin familie, men man vælger selv om man vil have dem i sit liv.

Nogle gange er chokket det værste ved at blive valgt fra.. Giv det tid.

• #11   3. apr 2014 Man kan jo ikke tvinge nogen til at være sammen med en, og skal man gøre det for at de ønsker det, så er det jo alligevel ikke det værd . det skal jo helst være et samvær, der om ikke altid er lyserødt, som dog er en god blanding af det livet indeholder.

Jeg håber din søster bare har brug for en tid, og så I får kontakt igen.

Og så vil jeg nu alligevel slå et slag for at man passer på hinanden i familierne, har 2 brødre, den ene handicappet, den anden har lige fået en uheldbredelig sygdom med max. 1-2 år tilbage at leve i..... Ham har jeg gennem livet diskuteret en del med, det føles nu som småt og petitesse ting der er spild af tid, set i det perspektiv.

Kommentér på:
Så mistede jeg lige min søster

Annonce