Så mistede jeg lige min søster {{forumTopicSubject}}
Ja... Kort og godt. Min søster har frabedt mere kontakt fra min side. Om det er permanent eller midlertidig har jeg ingen fornemmelse af.
Alt forgået over SMS der startede med en sviner fra hende. Efter forgæves at have ringet hende op (slukket telefon tilsyneladende), flere indtalte beskeder og sms'er fra min side tikkede der en SMS ind om at jeg åbenbart har store problemer og hun håber nogen kan hjælpe mig...
Er sku målløs må jeg sige.
Svineren kan keg overhovedet ikke genkende. Jeg har gjort en masse ting som jeg ikke kan se hvornår jeg overhovedet har gjort (ud over jeg sagde fra da nevøen rasede huset og har bedt om at han lærer omgang med hunde - netop vinklet på at jeg var ræd for at min hund en dag bider ham).
Hun bad mig om at være ærlig - og dum som jeg er, siger jeg min mening omkring hendes svigt af vores mor op til hendes død.
For 10 minutter siden kommer smsen om at hun ikke vil have kontakt - efter jeg forgæves at forsøgt at kontakte hende siden mandag.
Det efterlader mig sku med en ret underlig følelse i maven.
Jeg aner ikke om jeg skal være vred, ked af det eller hvad jeg i det hele taget skal tænke.
Men jeg gik da fra at være nervøs over min søsters adfærd siden eksmanden byttede hende ud og blev blæst i hovedet, til for alvor at være bange for hendes ve og vel.
Har lige fået fri fra uni og skal fra Odense til Esbjerg nu. Det bliver sku en lang og mærkelig tur.
Heja hu! Hold kæft jeg ønsker mig et normalt liv!!!
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Nu kender jeg hverken dig eller dig søster, og det er klart vi kun får en side af sagen her, men det lyder til at din søster er på et meget dårligt sted lige nu og det går så ud over dig. Sandheden er nogle gange ilde hørt, men som regel hjælper den på sigt.
Man kan ikke lave om på folk, man kan kun kontrollere hvordan man selv reagerer og hvor meget man vil stå mål til - og man kan ikke hjælpe folk der ikke vil hjælpes. Det er naturligvis synd og ærgeligt med din søster, men omvendt så får du lidt fred fra alt dramaet nu. Forhåbentlig vender din søster tilbage når hun får mere styr på sit liv og har haft lidt tid til at tænke over tingene.
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.375
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 62 Svar: 749
jun 2013
Følger: 9 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 98 Svar: 602
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.475
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 1232 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 2.838
Hilsen en der ikke har snakket med sin søster i 6 år..
okt 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 1.200
Nogle gange er chokket det værste ved at blive valgt fra.. Giv det tid.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.499
Jeg håber din søster bare har brug for en tid, og så I får kontakt igen.
Og så vil jeg nu alligevel slå et slag for at man passer på hinanden i familierne, har 2 brødre, den ene handicappet, den anden har lige fået en uheldbredelig sygdom med max. 1-2 år tilbage at leve i..... Ham har jeg gennem livet diskuteret en del med, det føles nu som småt og petitesse ting der er spild af tid, set i det perspektiv.
Så mistede jeg lige min søster