{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

så mistede jeg min øjesten {{forumTopicSubject}}

idag kl 16:00 mistede jeg min øjesten...

ben blev aflivet efter LANGE og hårde kampe for at han skulle tage på...
i oktober var vi ved dyrlæge for at findeud af hvorfor ben ikke tog på... det viste sig at det var en bakterie der havde overtaget hele hans bakterieflora... vi fik antibiotika og det gik godt i 14dage hvor ben tog 5!!!kg på, og så gik det ned af bakke hvor han smed hele lortet igen (ben var 70cm over skuldrene og vejede 40-41kg da vi var ved dyrlægen...) og mere til... han røg igen på kur og tingene så bedre ud igen og så samme tur, konstant snakken med dyrlægen som mente det var normalt han tabte sig og tog på igen..... nu idag da jeg valgte at stoppe min babys lidelser vejede ben 39kg..... en hund der burde veje en 55-60 kg.. han var konstant sulten og raserede alt for at få noget i maven... han havde konsekvent dårlig mave når han fik mad.... 38kg vejede han som 5mdr.. og 39 som 2årig... stadig glad og fuld af liv, så tapper og stærk en hund... lod sig ikke mærke af noget...

vi kæmpede skat,, nu var det tid til at stoppe det,,, du har givet og lært mig så meget.... jeg ville aldrig ha undværet dig, på trods af alt, var du den der satte et smil på mine læber... jeg ved ikk lige nu hvordan jeg skal kunne synge og danse igen uden dig,, kommer sådan til at mangle dig... du har gjort en kæmpe forskel skat... fuck hvor jeg dog savner dig....
jeg sad med dig til det sidste, du var ved min side og jeg ved din... min skat... du savnet....

hvor gør det ondt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så mistede jeg min øjesten
Kommentér på:
så mistede jeg min øjesten

Annonce