{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

familien mistede hunden, så sørgeligt :,( {{forumTopicSubject}}

ja og så er det ikke en gang min egn hund.
Jeg blev desværre ringet op af min veninde i går om at deres elskede familie hund Valder desværre var død, der er gennerelt frygteligt at miste hunde og jeg synes simpelhent det er så sørgeligt, men det er bare desværre sådan at min venindes søn er autist og havde knyttet sig utrolig meget til hunden Valder, han turde helt nye ting med den hund, og startede til hundetræning sammen med den og turde at møde nye mennesker sammen med Valder, ja det var virkelig en fornøjelse at se de to sammen og hvordan drengen udviklede sig og åbnede op for vildt fremmed når samtalen var om Valder istedet for at være en lukket dreng der ikke turde at snakke med andre.
Valder nåede desværre kun at blive 4 år, han blev desværre kørt over, jeg kender desværre ikke de nærmere omstændighed over hvorfor Valder var kommet ud på vejen, men det var en skøn hund som virkelig tog ens hjerte med storm.
Familiens søn er helt knust over tabet af Valder, men har sagt til sin mor at han gerne vil have en hund igen.
Men nøj jeg blev faktisk helt knut da jeg hørte at de havde mistet Valder især fordi fantastiske bånd han havde haft til sønnen, faktisk kom der en lille tårer da jeg havde lagt telefonen på igen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  familien mistede hunden, så sørgeligt :,(
Kommentér på:
familien mistede hunden, så sørgeligt :,(

Annonce